Hyundai подвоює перехід на електромобілі, для чого закриває два заводи старої формації
Hyundai подвоює перехід на електромобілі, для чого закриває два заводи старої формації

Hyundai подвоює перехід на електромобілі, для чого закриває два заводи старої формації

Поки кілька окремих автовиробників уповільнили перехід на електричні моделі, Hyundai подвоює темпи електрифікації своїх машин і суттєво зменшує потреби комплектуючих автівок з двигунами внутрішнього згорання.

Будова електромобілів не передбачає великої кількості деталей, як у класичному транспорті. Експерти Reuters вже дізналися, що наступного року Hyundai закриває два заводи з виробництва деталей для техніки з ДВЗ, що працювали з 1991 року. Вони будуть зупинені в січні та жовтні. Таким чином, виробник позбудеться вже нині невиправданого технологічного тягаря й прискорить перехід на електромобілі.

Курс на електрифікацію взято остаточно й без поворотів. Після досягнення найвищого експорту за всю історію, пік якого був у минулому місяці, Hyundai подвоїла продаж електромобілів. Експорт автовиробника зріс майже на 30% порівняно з минулим роком, встановивши рекордні показники.

Hyundai пояснює це зростання популярністю своїх електричних моделей. Нові електромобілі на базі платформи E-GMP допомагають покращити асортимент продажів. Великою причиною зростання стали електричні IONIQ 5, IONIQ 6 і Kia EV6.

Читайте також Hyundai винайшла інноваційні зимові колеса

Електричні моделі бренду "відіграють важливу роль" у забезпеченні лідерства на світовому ринку електромобілів. У США Hyundai і Kia зафіксували найкращі місяці продажів у листопаді за всю історію: 16 місяців поспіль зростання порівняно з минулим роком.

Hyundai подвоює перехід на електромобілі, для чого закриває два заводи старої формації - Фото 1

Акумуляторна версія Hyundai IONIQ 5 має заявлений запас ходу 631 кілометр. Фото: Hyundai

Як показує статистика, Hyundai й Kia посіли друге місце в продажах електромобілів у США, поступаючись в третьому кварталі лише Tesla. Вони охопили 7,5% обсягу ринку, випередивши Chevy GM (5,9%) і Ford (5,5%).

При цьому зростання відбувається попри те, що електромобілі Hyundai не підпадають під податковий урядовий кредит у розмірі 7500 доларів США.

Читайте також Hyundai тестує електромобіль для Європи ціною менше 20 тисяч євро

На тлі недалекого закриття двох заводів, Hyundai у листопаді розпочала будівництво свого величезного заводу електромобілів вартістю 1,5 мільярда доларів США в Ульсані, який стане найбільшим підприємством бренду.

Очікується введення заводу в експлуатацію у 2026 році. Проєктна потужність дозволить виробляти там 200 000 електромобілів на рік.

Hyundai подвоює перехід на електромобілі, для чого закриває два заводи старої формації - Фото 2

Kia EV6 2024 року може проїхати на одній зарядці 480 кілометрів і набрати сотню за 3,5 секунди. Фото: Hyundai

До 2030 року Hyundai прагне увійти до трійки провідних світових виробників електромобілів, маючи в продуктовій номенклатурі 31 модель. Вже наступного року бренд випустить свій перший трирядний електричний позашляховик IONIQ 7. Також повідомляється, що невдовзі на-гора вийде дешевший IONIQ 2 EV, який буде поступатися у ціні IONIQ 5.

Теги за темою
Новини фото
Джерело матеріала
loader
loader