Нерідко українці скаржаться, що їм із запізненням надсилають платіжки за спожитий газ. Втім, у деяких випадках паперові рахунки можуть зовсім не надходити. Чому так відбувається, розповіли фахівці газопостачальної компанії "Нафтогаз".
Паперові платіжки за спожитий газ надходять споживачам щомісяця після 20 числа. За їх доставку відповідає оператор поштового зв'язку "Укрпошта". У деяких випадках клієнти скаржаться, що зовсім перестали отримувати рахунки.
В "Нафтогазі" пояснили, що паперові платіжки не надходитимуть у трьох випадках:
- клієнт має переплату за газ;
- клієнт сплатив до 12 числа;
- клієнт відмовився від паперового рахунку.
Споживачам нагадали, що в особистому кабінеті можуть самостійно вибрати тип рахунку, який хочуть отримувати. Наприклад, можна не чекати листоноші з паперовою платіжкою, а отримувати її на електронну пошту.
"Також Ви можете зареєструватися в особистому кабінеті і в налаштуваннях змінити тип рахунку, щоб він надходив або в особистий кабінет, або на електронну пошту для вашої зручності", - повідомили в компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, як залишитися з грошима і без зайвих цифр у платіжках: газовики пояснили, що потрібно зробити.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці платитимуть за газ по-новому: до мешканців трьох регіонів звернулися з важливим попередженням.