Про це він сказав у інтерв'ю Укрінформу.
«Критично потрібно ще як мінімум три пункти пропуску (на кордоні з ЄС - ред.), це можна зробити за два найближчі роки. КПП можуть бути будь-де по всій довжині кордону, дотичній до міжнародних доріг», - зазначив Микита.
За його словами, зараз блокування кордонів «душить» економіку країни. Розбудова ж прикордонної інфраструктури змінить ситуацію.
«Словаччина, Угорщина та Румунія максимально зацікавлені стати транзитними країнами. Закарпаття відіграє в цьому дуже важливу роль... Регіон перетвориться на потужний центр логістики. Це - робочі місця, інвестиції і робота бізнесу», - сказав вважає начальник ОВА.
Щоб пришвидшити цю роботу, він висловив пропозицію будувати КПП у межах приватно-державного партнерства.
«Треба дозволити приватному бізнесу будувати ці КПП - в межах приватно-державного партнерства. Бізнес будує хаб - держава організовує необхідну інфраструктуру для функціонування КПП на кордоні. Бізнес заробляє - держава рятує економіку», - сказав Микита.
Він зауважив, що зараз, коли всі гроші держави мають іти на підтримку ЗСУ, бізнесу треба дати можливість інвестувати.
Крім того, за словами голови ОВА, в області також потрібно розбудувати сервісні зони для вантажівок. На сьогодні черга автомобілів для перетину кордону становить близько 70 км. «Аварійну ситуацію з фурами на дорогах біля КПП, яка є зараз, треба припиняти. Є інвестори, які готові вкладатися і будувати сервісні зони для вантажівок з «єЧерги»: стоянка, душ, харчування, проживання», - сказав він.
Як повідомлялося, польські перевізники 6 листопада розпочали блокаду руху вантажівок біля трьох найбільших пунктів пропуску на кордоні з Україною: «Корчова - Краківець», «Гребенне - Рава-Руська», «Дорогуськ – Ягодин». Серед основних вимог - повернення практики дозволів для українських перевізників, скасованої угодою з Європейським Союзом до 30 червня 2024 року.
У грудні до них долучалися словацькі та угорські перевізники, які блокували найбільші вантажні КПП на кордоні в Закарпатській області.
Повну версію інтерв’ю незабаром читайте на сайті Укрінформу