/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F05a1f4ffd4b91457cc41d59a435bc738.jpg)
Хто з власників електромобілів купить наступне авто з ДВЗ: дослідження
Нещодавні дослідження показують, що три чверті нинішніх власників електромобілів не повернуться до авто з двигунами внутрішнього згорання.
Бажання власників акумуляторних моделей повернутися до бензинового або дизельного двигуна, як свідчить аналіз S&P Global Mobility, сильно залежить від того авто, яким вони користувались. Якщо виключити з дослідження власників Tesla, які дуже лояльні до свого бренду, то майже половина з тих, хто наразі користується електромобілем, розчарувався в ньому та наступним купить традиційний ДВЗ.
Читайте також Вантажний електромобіль видерся на найвищий вулкан світу
Без урахування Tesla рівень лояльності до типу палива для домогосподарств звичайних брендів EV становить 52,1%. Враховуючи власників Tesla, ця цифра зростає до 72,6 відсотка – збільшення майже на 25 відсотків за останні три роки.
  
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F5683b3525349a7da9cf01d91da2aecf1.jpg)
Рівень лояльності до типу палива у власників Tesla тримається на найвищій сходинці, чого не скажеш про інші бренди. Фото: Tesla
"Виробники комплектного обладнання витрачають величезні суми грошей на розробку електромобілів. Тож останнє, чого вони хочуть, це щоб власник електромобіля повернувся до ДВС", — сказав заступник директора з рішень лояльності та галузевого аналізу S&P Global Mobility Том Ліббі.
Багато люксових брендів (окрім Tesla), підвищили рівень лояльності до електромобілів, особливо Jaguar, Mercedes-Benz і Audi. Цікаво, що серед брендів класу люкс BMW мав найвищий показник лояльності до електромобілів три роки тому.
  
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F6b1570bc612cbb49d44d58c54d255997.jpg)
Скажімо, у Mercedes-Benz і Jaguar кількість переваг електромобілів зросла більш ніж на 30% за три роки до 56,6% кожен.
Власники електричного Nissan заявили, що ймовірність придбання іншого автомобіля з акумулятором становить 63,2%. Однак 14,3% сказали, що наступного разу розглядатимуть Tesla Model Y, лише 12,4 відсотка виберуть Nissan Leaf.
Не дивно, що доля наступного Nissan Leaf висить на волосині.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Fsocial-icon-24.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F40b18e12aef0068fb5e0fc18f1af8a91.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ff5a8a01cf1f28e4da5b61d4f3f6e28cc.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ffd5bff71feab22271ea4aa1f02141ace.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F0a13c65e7193955d51e3f7ab516d2373.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F172da505b7fe26b41321816b6ee744d7.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F1bdfd350d159d750ac4de7cb5c66f916.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F8432676f17dd402a0f8e2846cb283969.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F28a3d690bf94584c746c29359b3422d0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2Fcb2baf0e3ab0083677224a3ab3a8500b.jpg)