/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fcdc424faa923199b67b248063434c72b.jpg)
Найменший у світі Suzuki став брутальним військовим позашляховиком: фото
Творіння японського тюнера Vrarva позбулося емблеми Suzuki й приросло обвісом з дев’яти частин, що перетворило кей-кар Suzuki Hustler на міцного маленького монстра.
Вже після того, як інший японський тюнер Damd перетворив кей-кар Suzuki Hustler на крихітну імітацію Jeep, компанія Vrarva показала власний варіант "міського автомобіля для спецпризначенців" – Vrarva IO.
Спереду у Hustler Vrarva залишилася решітка, але з’явилися дещо оновлений бампер і нестандартний капот із незграбними виступами над круглими фарами.
Задня частина має аналогічну обробку з пластиковими надбудовами на дверях багажника та бампері.
Читайте також Suzuki планує здивувати шанувальників бренду
Suzuki Hustler навіть в стоку поставлявся з великою кількістю нефарбованого пластику в стилі кросовера прямо з заводу, але Vrarva ще більше збільшила те дозування. Особливо це помітно на профілі завдяки товстим розширенням крил і захисній смузі на дверях.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F8d1cc5693027bb181a1f54662ae868d7.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F685f8b38e7b271f8b66b7f75ad88abc2.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff6237d15b7ea55b8068e7affd0bec274.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fc66012d84b7e4260d56416ef6d558d97.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fd25e374ff89c724fe0b4d0d0a0d63eaa.jpg)
І вийшла у Vrarva на базі Suzuki Hustler ось така кастомна машина. Фото: Vrarva
Певний шик додають нові 15-дюймові колеса з шинами Toyo Open Country, чия нарізка протектора забезпечує посилене зчеплення на слизькій поверхні. І це для екстриму на бездоріжжі фактор приємний. А піднята підвіска натякає на позашляхові властивості автомобіля.
Читайте також Розсекречено електричного конкурента Suzuki Jimny
Vrarva IO базується на Suzuki Hustler Hybrid G 2WD другого покоління. Маємо уже знайомий трициліндровий двигун з турбонаддувом об’ємом 658 куб. Потужність передається на передні колеса через автоматичну коробку передач CVT.
Цікаво, що Hustler доступний у версії 4WD, а вона в такій стилістиці більш придатна для перероблення Vrarva у справжнього позашляхового монстра.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F102dfd5d56181899e4fbf25936dccdef.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F07ad667c05a6decbd031d75d966798db.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F6f0ff05a74e64a48a7585ccd82b92988.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff14024a71e5c9d7b9aa9bec1d03f75d2.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F2ee9b94709ce52d6d13eb948fcf25410.jpg)
З вигляду трохи незграбний, брутальний, але ж стиляга справжній що всередині, що зовні. Фото: Vrarva
Щодо вартості модернізації, то вона не така вже й висока. Цінник на Vrarva IO тримається на позначці 17 362 доларів США, але не це гальмує його поширення світом: як і у випадку з більшістю автомобілів kei, Hustler обмежений японським ринком.

