Результати опитування, проведеного на замовлення ukactive, що представляє фітнес-операторів Великої Британії, засвідчили, що 78% відвідувачів тренажерних залів вважають, що фізична активність допомагає справлятися з короткостроковими або довгостроковими проблемами з психічним здоров’ям.
Результати опитування
Як повідомляється, дві третини (66%) відвідувачів тренажерного залу заявили, що фізичні вправи допомагають їм краще спати.
– Очевидно, що все більше людей усвідомлюють справжню цінність активності та її роль у повноцінному житті, – сказав виконавчий директор ukactive
Почати з нового року
За словами експертів, близько 10,3 млн осіб у Великій Британії відвідують тренажерний зал. На початку січня зазвичай їхня кількість збільшується за рахунок тих, хто вирішує спробувати привести себе у форму з нового року, хоча далеко не всі зберігають цю звичку.
Зазначається, що Національна служба охорони здоров’я Великої Британії використовує фізичну активність як ключовий елемент своїх програм, щоб допомогти діабетикам контролювати свій стан, курцям кинути палити, а тим, хто має зайву вагу, схуднути.
Едвардс закликав міністрів робити більше для підтримки фітнес-індустрії, особливо з урахуванням того, що рекордні 2,6 млн британців наразі не можуть працювати через хворобу.
Стимул з боку роботодавців
За словами експерта, роботодавці повинні мати можливість пропонувати співробітникам абонементи в тренажерний зал або домашнє обладнання для фітнесу як пільги, а потім вимагати відшкодування витрат з податків.
Едвардс також закликав до перегляду ПДВ, щоб стимулювати членство в спортзалах, як це зробила Ірландія, і до реформи бізнес-тарифів, щоб стимулювати відкриття більшої кількості спортивних залів, басейнів і фітнес-центрів.
Нові цілі фітнес-індустрії
Деякі аналітики індустрії розваг заявили, що спортивні зали роблять занадто мало, щоб залучити більше людей віком від 16 до 34 років, які, найімовірніше, стануть їхніми членами. За їхніми словами, вони також мають бути націлені на літніх людей з високим рівнем холестерину або проблемами опорно-рухового апарату.
На думку експертів, фітнес-індустрії необхідно прийняти новий підхід як до мови, так і до маркетингу, щоб залучити ширшу аудиторію, перетворити клієнтів спортклубів на фанатів і послів, які допомагають просувати популярність більш активного способу життя.