ПриватБанк може щомісяця знімати із клієнтів додаткову комісію у розмірі 20 гривень. Кому доведеться платити й чи можна цього уникнути, розповіли на порталі "Мінфін".
Українка поскаржилася на ПриватБанк через те, що він знімав із картки для соцвиплат її батькові по 20 гривень комісії. У цей час чоловік перебував в окупації й не мав змоги користуватися рахунком.
"Йому вдалося виїхати на підконтрольну територію, є офіційне підтвердження, під час перевірки рахунку банк знімав по 20 грн з липня 2023 р. із коштів, які є соціальною допомогою", - написала українка.
Після звернення до служби підтримки виявилось, що кошти знімали за обслуговування неактивного рахунку.
"При зверненні на гарячу лінію фахівець повідомив, що потрібно було знайти можливість користуватися карткою при запитанні: яким чином? Він не відповів… скільки пенсіонерів, які не мають доступу до рахунків, з початку війни та банк наживається на них", - обурилася жінка.
У ПриватБанку відреагували на скаргу і лише підтвердили, що, щоб уникнути нарахування комісії, потрібно регулярно користуватися карткою.
"Для того, щоб уникнути списання комісії за моніторинг неактивного рахунку рекомендуємо здійснити будь-яку операцію на довільну суму. Наприклад, поповнити мобільний в Приват24", - відповіли у банку.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, клієнти "ПриватБанку" скаржаться на відсутність виплат за акцією: запрошують взяти участь лише особисто..