/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F758e966263e5b93150a1b54faab4756d.jpg)
«Люблю тебе ненавидіти»: як TikTok врятували ромком Sony з кінотеатрального кладовища
Фільм Вілла Ґлюка з Сідні Свіні та Ґленом Павеллом в головних ролях, попри невдалий старт, досяг касового успіху і став улюбленцем публіки.
Стрічка «Люблю тебе ненавидіти», заснована на комедії Вільяма Шекспіра «Багато галасу з нічого» 1598-99 років, може сягнути $85-100 млн заробітку лише в США при бюджету у $25 млн.
Критики ледь нашкребли 51% для фільму на Rotten Tomatoes, тоді як аудиторія оцінила кінороботу у 87%.
«Люблю тебе ненавидіти» дебютував у різдвяні вихідні зі скромними $8 млн, однак став дуже популярним у TikTok, завдяки відео, у якому глядачі у танці залишають залу кінотеатру під трек, який кілька разів звучав у фільмі — «Unwritten» Наташі Бедінгфілд (за даними Billboard, популярність пісні, яка вийшла ще у 2004 році, після дебюту фільму зросла на 156%). Ролики стали настільки трендовими у соцмережі, що, здається, глядачі ходили на фільм лише, щоб відзняти наприкінці власне відео.
У другий вікенд «Люблю тебе ненавидіти» зріс аж на 45,6% — третій найкращий показник для повнометражних фільмів в історії, після «Найвеличнішого шоумена» та «Оптом дешевше». Стрічка Sony також стала першим різдвяним релізом в історії, який заробив у треті вихідні більше, ніж у перші — $9,8 млн. Заробіток за кордоном на цю мить склав $22,8 млн.
Успіх фільму заперечує популярні нині твердження, що епоха романтичних комедій у кінотеатрах завершилась і перейшла до стримінгових сервісів.
Вакансії
Журналіст, автор історій про IT, бізнес та людей в MC.today MC.today
Laravel Developer Join.To.IT, Київ
UI/UX Designer Join.To.IT, Київ
Senior Affiliate Manager Playwing
«Шекспір ставив свої п’єси перед глядачами в театрі «Глобус» 400 років тому, і ці типи історій все ще життєздатні для глядачів у кінотеатрах сьогодні», — каже режисер Вілл Ґлюк.
Беззаперечний вплив TikTok не можна обійти стороною — голлівудські маркетологи приділяють багато уваги платформі в останнє десятиліття, однак її важливість зросла у сотні рази під час пандемії. Наприклад, у 2022 році під час світової прем’єри «Топ Ґан: Меверік» відео з Майлзом Теллером, що танцює на Каннському кінофестивалі, стало вірусним у соцмережі — і, хоча молодь з TikTok, навряд була цільовою аудиторією фільму, але таки відіграла важливу роль у тому, що світові продажі квитків злетіли до $1,45 мільярда.
Sony також активно створювала власний контент для TikTok, включаючи відео зі Свіні та Павеллом. Уривок, у якому актори перешіптувалися між собою, отримав більше переглядів у TikTok, ніж офіційний трейлер — 18 мільйонів проти 10 мільйонів.
Пропозиція до зйомок відеопродовження після титрів була запропонована саме Sony. Студія заохочувала людей записувати реакції на мобільні телефони, а потім публікувала ці записи на власних каналах компанії. Свіні також репостила, здається, сотні роликів у своєму Instagram.
До 16 січня хештег «Anyone But You» (оригінальна назва фільму) перевищив 1,2 мільярда переглядів у TikTok, а хештег з назвою пісні «Unwritten» мав 289,9 мільйона переглядів і понад 24 500 публікацій.
В українських кінотеатрах «Люблю тебе ненавидіти» вийде 25 січня, а за кілька місяців після цього дебютує на Netflix.
Джерело: The Hollywood Reporter

