/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F587b4cf775f4926cb56dc1b7b8b7b6f8.png)
Новий плагін-гібрид Volkswagen Golf може проїхати 100 км на одному заряді
Volkswagen офіційно представила плагін-гібрид Golf. Є дві версії: eHybrid і більш потужна GTE, яка має стати електрифікованим варіантом культового GTI.
Обидві версії оснащені 1,5-літровим бензиновим двигуном TSI eco2, що працює в тандемі з електродвигуном, що отримує енергію від акумуляторної батареї ємністю 19,7 кВт*год. За даними Volkswagen, обидві версії можуть проїхати до 100 км лише на електриці (за циклом WLTP) і до 1000 км на повному баці у гібридному режимі.
Заряджати високовольтну батарею пропонується від джерела змінного струму з адаптером потужністю до 11 кВт або від швидкого зарядного пристрою постійного струму зі до 50 кВт.
Двигуни eHybrid розвивають 201 к.с., а GTE збільшує цю цифру до 268 к.с., що на 6 к.с. більше, ніж GTI з 2,0-літровим двигуном. eHybrid та GTE передають потужність на колеса через шестиступеневу коробку передач з подвійним зчепленням (GTI має семиступеневу DSG), передає InsideEVs.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fe7a01102cc7f22a7c11c4dc517588bd5.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F9e28c5903a457f23b60657d73d48f499.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F94fb60b35a91c5aa01fb9e046fe8c4fb.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F2d07177d858dd8f82f28684982da9a4e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Ffb7a149e09290550b5424d029c8865fd.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F0a6e22b71b6b4cfbac5c374bc65e1e83.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F115130c74b5b2088425e5520d15eb33d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F71fab7e3326e21989a84b3da795c721a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fcc48f7534001a595b7bdf60ad92cbba5.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F1ce6bfa24a70595e6ce213d11758a2b0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F561fd336ddf518d5a1534328644065c3.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fad7a0a0d40a344404924d51bb63099aa.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fd14f364172e0d2071717adf05304be5b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F763ad016fe4964dea783cc51c44e6d1c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F580064ceb26f899834a73cad29c38826.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F12e5c2e882af7ed71f12c35d320b77c9.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F7e23a06f8b2a522a773a9ecca4080571.jpg)
У порівнянні з попередніми ітераціями, нові гібридні версії Golf мають на 9,1 кВт*год більшу високовольтну батарею (19,7 кВт*год проти 10,6 кВт*год раніше), більший повністю електричний запас ходу (100 км проти 80 км у попередніх моделей), трохи більший бензиновий двигун (1,5 л проти 1,4 л раніше), а також близько 27 к.с. додаткової потужності у випадку з GTE.
Швидкість зарядки також вища. Попередні моделі могли заряджатися від домашнього зарядного пристрою потужністю 3,6 кВт (нові — до 11 кВт), і не було змоги швидко заряджатися постійним струмом.
Усередині з’явилася нова інформаційно-розважальна система, яка працює на базі системи VW четвертого покоління MIB4. Там нова графіка, структура меню, яке має спростити управління.
Для всіх нових версій Golf будуть доступні екрани двох розмірів: 10,4- або 12,9-дюймовий у топових комплектаціях. Під екраном розташовані сенсорні повзунки з підсвічуванням для регулювання температури та гучності.

