Проект Titan, розпочатий у 2014 році, протягом багатьох років зазнавав численних затримок, управлінських змін, звільнень і стратегічних зрушень. Кевін Лінч, віце-президент Apple, очолив проєкт у 2021 році, але компанія продовжує боротися з викликами, як повідомляє Bloomberg.
Багатостраждальний проєкт
Спочатку Apple прагнула створити систему автопілота п'ятого рівня, яка уможливила б повністю автономне водіння, але тепер її амбіції дещо стихли. Нова стратегія з'явилася в результаті семінарів за участю ради директорів Apple, генерального директора Тіма Кука та керівника проєкту Кевіна Лінча. Рішення було прийнято після багатомісячного тиску з боку ради директорів щодо напряму проєкту.
Згідно з новим планом, електромобіль Apple буде оснащений системою допомоги водієві рівня 2+, що відповідає можливостям електромобілів Tesla. Відтак Apple відійшла від попередньої мети досягти третього рівня автопілота до кінця 2026 року, зосередившись на більш традиційних технологіях допомоги водієві.
Невизначеність навколо проєкту Titan призвела до відходу колишнього керівника Дага Філда у 2021 році, який, як повідомляється, сумнівався у формальному схваленні випуску автомобіля. Нинішній план, хоч і є оптимістичним, але деякі керівники Apple скептично ставляться до нього, сумніваючись у його потенційній прибутковості порівняно з ринками iPhone.
А проте, Apple прагне позиціонувати свій електромобіль за ціною близько 100 000 доларів США як продукт, подібний до Tesla, у конкурентному секторі електромобілів. Компанія планує вирізняти автомобіль завдяки витонченому дизайну, вдосконаленим системам безпеки та унікальному користувацькому інтерфейсу.
Чи здобуде переглянутий підхід Apple успіху, ще належить побачити, але керівники компанії сподіваються, що він, нарешті, приведе Project Titan до стадії реалізації.