Тест-драйв MG ZS EV: найдоступніший електромобіль в Україні
Тест-драйв MG ZS EV: найдоступніший електромобіль в Україні

Тест-драйв MG ZS EV: найдоступніший електромобіль в Україні

Кросовер MG ZS EV — новий електромобіль за ціною вживаної Tesla. Фокус визначив сильні та слабкі сторони бюджетної моделі.

Продажі електромобілів в Україні б'ють рекорди — за 2023 рік вони зросли у 2,8 раза. І якщо раніше переважна більшість електрокарів продавалися уживаними, то тепер істотно збільшилася частка нових авто. Воно й не дивно, адже у електромобілів з пробігом є альтернатива. На ринку запропоновані недорогі нові моделі — такі, як кросовер MG ZS EV, який є найдоступнішим новим електрокаром, офіційно представленим в Україні.

В оновленого MG ZS EV немає радіаторної решітки
Фото: Тарас Брязгунов

Стриманий і лаконічний — дизайн MG ZS EV

Новий MG ZS EV — електромобіль, виконаний у популярному зараз форматі компактного міського кросовера. Він належить до В-класу, хоча доволі великий, за мірками цього сегмента.

За мірками свого класу авто доволі велике
Фото: Тарас Брязгунов

Розміри MG ZS EV 2024:

  • довжина — 4323 мм;
  • ширина — 1809 мм;
  • висота — 1649 мм;
  • колісна база — 2581 мм;
  • кліренс — 161 мм.

У електрокара стриманий дизайн зі злегка профільованими боковинами і розширеними колісними арками. Оновлена модель впізнається за відсутністю радіаторної решітки: замість неї — пластикова вставка з гніздом для зарядки (там встановлено роз'єм CCS Combo 2).

Розширені задні крила підкреслені ліхтарями
Фото: Тарас Брязгунов

Стрілоподібні фари світлодіодні вже в базовій версії, стандартними для всіх MG ZS EV 2024 є і 17-дюймові литі диски з оптимізованою аеродинамікою. Заднє скло прикрите спойлером, а розширені "плечі" задніх крил підкреслені довгастими ліхтарями.

Просто, але зі смаком — салон MG ZS EV

Заглянемо всередину. В оздобленні салону в топовій версії Lux використана еко-шкіра з контрастними червоними швами. Місцями її рельєфна фактура імітує карбон, а на кермі шкіра перфорована. Також присутні сріблясті та чорні глянцеві вставки.

Круглі дефлектори обдування нагадують турбіни. Кермо MG ZS EV скошене знизу і забезпечене напливами в районі хвата рук. Оригінальний вигляд має круглий джойстик вибору режимів їзди.

Центральна панель дещо повернута до водія
Фото: Тарас Брязгунов

Новий MG ZS EV отримав цифрову панель приладів. На дисплей можна вивести різноманітну інформацію — наприклад, графіку роботи силової установки, показання бортового комп'ютера або датчиків тиску в шинах.

Великий 10,1-дюймовий тачскрін трохи повернутий до водія. Нова мультимедійна система MG ZS EV працює швидко, а її меню просте і зрозуміле. Передбачені й Android Auto з Apple CarPlay.

Фізичні перемикачі керування аудіо та кліматом на центральній панелі залишилися, що, звісно, радує. Тим паче, що вони великі та зручні в користуванні на дотик. А ось кнопок підігріву сидінь немає і його доводиться вмикати через меню мультимедіа.

Під час оновлення кросовер отримав цифровий щиток приладів
Фото: Тарас Брязгунов

Нижче розташована ніша з бездротовою зарядкою для смартфона, а також роз'ємами USB-A і USB-C. Ящик для рукавичок у MG ZS EV невеликий, а ось відсік у підлокітнику доволі глибокий, хоч і трохи завузький.

Важливо На стилі. Тест-драйв нового електрокросовера MG Marvel R

Наскільки просторий новий MG ZS EV

Рульова колонка MG ZS EV регулюється тільки за висотою, але зате у водійського крісла в топовій версії є електропривод, тож зручну позицію за кермом знаходжу без зусиль. Передні сидіння м'які та зручні, але хотілося б трохи більше підтримки спини.

Посадка не дуже висока, за мірками кросоверів. Огляд уперед і на всі боки хороший, а от назад — дещо обмежений. Утім, у всіх MG ZS EV 2024 є камера.

Передні сидіння MG ZS EV, MG ZS EV, новий MG ZS, кросовер MG, кросовер MG, електромобіль MG
Водійське крісло в топовій версії оснащене електроприводом
Фото: Тарас Брязгунов
На другому ряду доволі щедрий простір для ніг
Фото: Тарас Брязгунов

Перемістимося на другий ряд. Він напрочуд просторий для авто таких розмірів. У кросовері доволі щедрий простір для ніг і непоганий запас над головою. Щоправда, салон MG ZS EV не надто широкий, тож ззаду все ж комфортніше двом. Для пасажирів передбачені окремі вентиляційні дефлектори, два USB-роз'єми та підлокітник із підстаканниками.

Тепер зазирнемо в багажник, ручка якого захована в логотипі MG. Він у кросовера також немаленький — 448 л у звичайному стані і 1375 л — якщо скласти задні сидіння. Підлога виконана дворівневою, а під нею — відсіки для дрібної поклажі. А ось запасного колеса немає.

Об'єм багажника MG ZS EV — 448 л
Зі складеними задніми сидіннями виходить 1375-літровий відсік
MG ZS EV 2024, MG ZS EV, новий MG ZS, кросовер MG, кросовер MG, електромобіль MG
Запасного колеса у кросовера немає

Комплектація MG ZS EV 2024

Електромобіль MG ZS EV непогано оснащений вже в базовій версії — безключовий доступ, роздільний клімат-контроль, адаптивний круїз-контроль, датчик світла, підігрів сидінь, камера.

Варіант LUX додає камери кругового огляду, панорамний дах, датчик дощу. У всіх MG ZS EV 2024 6 подушок безпеки, а також є системи автоматичного гальмування, утримання в смузі, моніторингу "сліпих" зон і розпізнавання дорожніх знаків.

У передньому підлокітнику ховається глибокий бокс
MG ZS EV 2024, MG ZS EV, новий MG ZS, кросовер MG, кросовер MG, електромобіль MG
Скринька для рукавичок у MG ZS EV невелика
MG ZS EV 2024, MG ZS EV, новий MG ZS, кросовер MG, кросовер MG, електромобіль MG
У задніх пасажирів є дефлектори обдування і USB-порти
Підлокітник заднього ряду ховає підстаканники

Динаміка і запас ходу MG ZS EV

Новий MG ZS EV в Україні доступний у двох варіантах: стандартному 177-сильному з батареєю ємністю 51 кВт∙год та версії Long Range — менш потужний (156 к. с.), але з великою батареєю на 72 кВт∙год. Саме останній варіант було надано на тест.

Кросоверу в принципі вистачає потужності, та й тяги цілком достатньо, адже пристойний крутильний момент у 280 Н∙м доступний з перших обертів мотора. Новий MG ZS EV не назвеш спортивним, але він доволі жвавий у місті, адже розганяється до 50 км/год лише за 3,6 с. Спринт до сотні займає 8,6 с, однак після 100 км/год динаміка помітно погіршується. Максимальна швидкість обмежена на позначці в 140 км/год.

мотор MG ZS EV, MG ZS EV 2024, MG ZS EV, MG ZS EV, новий MG ZS, кросовер MG, електромобіль MG
Електрокросовер оснащений 156-сильним мотором
Фото: Тарас Брязгунов
CCS Combo 2, MG ZS EV 2024, MG ZS EV, новий MG ZS, кросовер MG, електромобіль MG
Зарядний роз'єм CCS Combo 2
Фото: Тарас Брязгунов

За даними виробника, електромобіль MG ZS EV з великою батареєю здатний проїхати 440 км без підзарядки. У реальних умовах при міській експлуатації в холодну погоду за 88% заряду батареї залишається 355 км, тобто запас ходу становить близько 400 км.

Силова установка має три режими роботи — Eco, Normal і Sport. Різниця між ними доволі відчутна. У Sport кросовер бадьоріший, але запас ходу знижується на 15 км порівняно з Normal. В Eco, навпаки, авто стає спокійнішим, але додається 5-6 км.

Увімкнений обігрівач "краде" 15 км. На трасі, звісно, енергоспоживання збільшується з 18-20 до 26-27 кВт∙год, тобто реально можна проїхати близько 270-275 км.

Запас ходу електрокара сягає 440 км
Фото: Тарас Брязгунов

Від домашньої електромережі електромобіль заряджається щонайменше за 10,5 годин. Підтримується і швидка зарядка потужністю до 92 кВт: у цьому випадку поповнити заряд на 80% можна приблизно за 40 хвилин. Батарея доповнена підігрівом і охолодженням і за ніч простою на морозі електрокар не втрачав жодного відсотка заряду.

Також слід відзначити корисну функцію двонаправленої зарядки. Електрокар може відігравати роль великого повербанка і живити різні прилади струмом потужністю до 2,2 кВт.

Важливо Тест-драйв Subaru Crosstrek: нове ім'я, незмінні пріоритети

Ставка на комфорт

Кросовер MG ZS EV налаштований на комфортну їзду — його м'яка підвіска легко поглинає більшість дорожніх нерівностей. Разом з тим, у поворотах він не надто крениться, адже розташована в днищі батарея знижує центр ваги авто.

Кермо електрокара легке — його можна обертати двома пальцями. Інформативності при цьому у нього небагато. У режимі Sport воно трохи наповнюється вагою, проте зворотного зв'язку, як і раніше, не вистачає.

Ходова MG ZS EV налаштована на комфорт
Фото: Тарас Брязгунов

Також слід відзначити непогану шумоізоляцію салону. Звісно ж, електромотор фактично не чути. Під час їзди трасою всередині тихо і тільки після 110 км/год проявляється шум шин.

Природно, гальма електрокара доповнені системою рекуперації. Її інтенсивність можна регулювати. З трьох режимів найбільше припав до душі другий, адже в цьому випадку і уповільнення не різке, і батарея заряджається достатньо.

Ціна MG ZS EV в Україні

Невисока вартість — мабуть, основний козир MG ZS EV. Він коштує від 983 354 гривень, а варіант Long Range у комплектації Lux обійдеться в 1 212 254 гривні. Тобто, це електрокросовер за ціною бензинової моделі на кшталт Skoda Octavia або Nissan Qashqai.

фари MG ZS EV, MG ZS EV 2024, MG ZS EV, MG ZS EV, новий MG ZS, кросовер MG, електромобіль MG
У всіх MG ZS EV світлодіодна оптика
Фото: Тарас Брязгунов
диски MG ZS EV, MG ZS EV 2024, MG ZS EV, MG ZS EV, новий MG ZS, кросовер MG, електромобіль MG
Електрокар отримав аеродинамічно оптимізовані диски
Фото: Тарас Брязгунов

Вердикт Фокуса

Новий MG ZS EV — альтернатива старим електрокарам. Кросовер не вразить ураганною динамікою або відточеною керованістю, але у нього багате оснащення і просторий салон, а версія Long Range має непоганий запас ходу.

Плюси MG ZS EV:

  • невисока ціна;
  • багате оснащення;
  • просторі салон і багажник.

Мінуси MG ZS EV:

  • мало відсіків для дрібної поклажі в салоні;
  • невисокий кліренс.

Технічні характеристики MG ZS EV:

Тип двигунаелектричний
Потужність двигуна, к. с.156
Обертальний момент, Нм280
Коробка передач1-ступінчастий редуктор
Привідпередній
Запас ходу, км440
Макс. швидкість, км/год140
Розгін 0–100 км/год, с8,6
Ємність батареї, кВт∙год72
Важливо Акцент на технології: тест-драйв нового кросовера MG One
Теги за темою
авто електромобілі
Джерело матеріала
loader
loader