З української студії, що працює над грою про Голодомор, пішла частина розробників
З української студії, що працює над грою про Голодомор, пішла частина розробників

З української студії, що працює над грою про Голодомор, пішла частина розробників

Розробники не влаштував юридично-фінансовий аспект співпраці.

В української студії Stellarium відбувається відтік розробників, що працювали над проєктами ігор, зокрема анонсованої у листопаді 2023 року 2D-гри «Голодний шлях» / «Famine Way». Частина з них також заявили, що забороняють використовувати свої напрацювання для гри. Першою про проблеми у співпраці керівників та розробників, зокрема щодо фінансової компенсації виконаної роботи розповіла у соцмережі Х художниця із ніком kotyagorit, повідомило видання dev.ua.

Вона повідомила, що останні декілька місяців «задарма працювала як 2D художник» STELLARIUM.gaming. Після проходження співбесіди, 29 вересня її додали в групу арт-відділу гри «Голодний шлях».

Також вона розповіла, що працю розробників оцінювали умовними story points, які допомагали розраховувати, скільки співробітник має отримати виплат від майбутніх продажів гри у співвідношенні до виконаних ним завдань.

«Зараз я розумію, що це була по суті праця за листочки з дерева», — процитувало художницю dev.ua.

За її інформацією, команда розробників зверталася до засновника студії Матвія про укладення контрактів, але він нібито відповідав обіцянками й розповідав про складнощі цього процесу. Врешті організували зустріч, щоб обговорити проєкти договорів, засновник студії пояснював розробникам, що для цього їм потрібно створити ФОП. Зустріч пройшла погано.

Опісля почали з’являтися повідомлення про намір розробників залишити проєкт. Зокрема, kotyagorit додала до своєї розповіді скріншоти, в яких йдеться про те, що художній та технічний відділи Stellarium вирішили покинути студію. Розробники також заявили, що забороняють використовувати студії свої напрацювання.

Співзасновниця Stellarium і композиторка гри «Голодний шлях» Дар’я Степасюк також повідомила, що залишила проєкт.

«Я також пішла з команди разом з усіма. Хоч і я називалася одним з фаундерів, але мені не хочеться більше залишатися з Матвієм і Соломією», — написала вона у соцмережі X.

Степасюк додала, що в основному займалася розробкою саундтреку, займалася маркетингом і просуванням. «Але мені шкода, що я не насмілилася висвітлити ті проблеми, які перші висвітлили художники. Лице STELLARIUM тепер не моє лице», — написала вона.

В офіційному статусі у соцмережі Х студія написала: «Не дивлячись на увесь негатив ситуації ми дуже вдячні людям, які нас підтримали в соціальних мережах, які додали гру у вішлісти, які вірять що український геймдев може випускати дійсно класні, якісні та емоційні ігри....».

Пізніше студія також оприлюднила офіційну позицію, яка є у розпорядженні MediaSapiens.

«Інформація про розпад студії STELLARIUM.gaming не відповідає дійсності. Офіційної заяви засновників компанії STELLARIUM.gaming не було, так як наразі ми працюємо над вирішенням проблем та внутрішніх питань студії.

Студія буде існувати і надалі, як і праця над двома анонсованими та одним неанонсованим проєктом. Але зараз нам потрібен деякий час, для вирішення всіх питань і проблем компанії», — йдеться у заяві.

Студія підтвердила відхід частини команди, та заявила, що не має намірів повернути їх.

«Так як частина учасників команди знехтувала проявленою до них довірою та солідарністю і винесла внутрішні протиріччя на загальний показ — наша подальша співпраця з ними не є можливою», — йдеться у заяві.

Також повідомили, що зараз не контролюють частину корпоративних акаунтів у соцмережах, оскільки команду покинула одна із співзасновниць.

Студія апелює й до спільноти: «І останній пункт стосовно реакції фанбази — ми не можемо впливати на думку людей, але в нас є офіційне роз’яснення стосовно ситуації, а не спекуляції та персональні образи колишніх учасників, які розповсюдилися за межі норм етичності, професійної етики та філософії компанії і перейшли персонально як мова ворожнечі та ненависті в сторону засновників».

MediaSapiens звернувся до співзасновника студії Матвія за додатковим коментарем щодо продовження розробки розпочатих проєктів, з огляду на заборону частини художників використовувати їхні напрцювання.

Нагадаємо, раніше очікувалося, що гра «Голодний шлях» вийде у 2024 році.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги за темою
Соцмережі
Джерело матеріала
loader
loader