"Як отримати?": в таксі Uklon відповіли на важливе запитання клієнтів
"Як отримати?": в таксі Uklon відповіли на важливе запитання клієнтів

"Як отримати?": в таксі Uklon відповіли на важливе запитання клієнтів

Клієнти сервісу таксі Uklon вирішили дізнатися, чи можуть отримати фіскальний чек за оплачену поїздку.

У компанії відповіли, де отримати звіт про поїздку, пише "Хвиля".

"Як я можу отримати фіскальний чек за поїздку?" - запитав клієнт.

У Uklon відповіли, що для того, щоб отримати звіт про поїздку, потрібно:

  • вибрати розділ "Поїздки" у головному меню програми;
  • натиснути на три точки в правому верхньому кутку поїздки, що цікавить вас;
  • зі списку дій вибрати "Звіт про подорож";
  • натиснути на "Надіслати".

Звіт буде надіслано на електронну адресу, прив'язану до профілю. Якщо до облікового запису не прив'язана пошта, програма запропонує прописати самостійно, на яку адресу потрібно надіслати згенерований документ.

Однак клієнт наголосив, що запитав саме про фіскальний чек про оплату за поїздку.

"Пасажири оплачують послуги драйверів безпосередньо за допомогою банківської картки через програму або на сайті. Користувач автоматично переходить на сайт відповідної платіжної системи для введення своїх персональних та банківських даних. Ми не зберігаємо та не передаємо дані банківських карток користувачів", - зазначили в компанії.

Також у таксі Uklon додали, що згідно із законодавством, зокрема Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", та умов надання доступу до сервісу Uklon, передбачених Угодою користувача, у компанії немає технічної можливості надавати фіскальні чеки за розрахунковими операціями, які здійснюють Партнери Ухил при постачанні послуг перевезення та/або доставки для Користувачів.

"Як отримати?": в таксі Uklon відповіли на важливе запитання клієнтів - Фото 1

Раніше ми розповідали, що сервіс Uklon запустив новий клас виклику авто.

Джерело матеріала
loader
loader