Про це розповів уповноважений представник Міністерства оборони України з питань рекрутингу Олексій Бежевець в інтерв'ю АрміяInform, передає Укрінформ.
«Ми бачимо зараз, що ініціатива, яка почалася з середини листопада минулого року щодо співпраці із цими онлайн-платформами (рекрутинговими платформами - Lobby X, OLX, Work.ua та Robota.ua - ред.), дуже активно розвивається. За кількістю військових частин, які долучились, нині це вже більш ніж пів тисячі підрозділів. І це тільки за два останні місяці. І вже більш ніж 50 тисяч відгуків на розміщені вакансії. Щотижня кількість збільшується», - сказав Бежевець.
За його словами, це показує, що вже з’явилася довіра до людей, які цим займаються, що це дійсно працює.
Однак, зазначив він, згадані онлайн-платформи виконують фактично тільки функції джоб-бордів, дошки оголошень, військові частини просто розміщують там вакансії, які в них є.
Тому, пояснив Бежевець, згодом виникла ідея, щоб Міністерство оборони могло структуровано і консолідовано забезпечити такий рекрутинг, тобто планується створення власної рекрутингової агенції, оскільки згадані онлайн-платформи - це лише одна складова, яка не покриває всього процесу.
«Нині ми маємо військові підрозділи в Силах оборони, їх кілька тисяч. Вони для себе рекрутують людей. Відповідно ми маємо кілька тисяч, умовно, працедавців, кілька тисяч уповноважених офіцерів, кадрових служб, які з огляду на своє розуміння, досвід, манеру спілкування тощо, власне, підбирають людей. Тож ми маємо потенційно кілька тисяч підходів до цього процесу. Як ти його не регулюєш, як ти вказівками чи директивами не доводиш, все одно це буде, умовно кажучи, кілька тисяч варіацій на тему рекрутингу», - зазначив представник Міноборони.
Він зауважив, що Міністерство дуже плідно і щільно спілкується з онлайн-платформами, допомагає, максимально розвиває співпрацю, і вже є відгуки. Однак іноді, зазначив Бежевець, люди скаржаться на те, що їм не відповідають.
«Ми розуміємо, що на практиці десь є офіцер-кадровик, який розмістив вакансію. Йому «звалились» дві сотні заявок, наприклад. Він відібрав тих, які йому найбільше за профілем підходять. З тими людьми сконтактував. А для решти - у нього немає часу. Ми розуміємо, що люди різні, очікування різні, бачення різні. Тому цей процес треба систематизувати, правильно організувати і забезпечити цю сервісну функцію. Щоб у людей не виникало обурення або якогось відторгнення нашої ідеї», - сказав представник Міноборони.
За його словами, це вкрай важливо, бо якщо людина вже заявилася на вакансію, то у неї є «якийсь відсоток готовності служити», а отже цю людину треба максимально залучати, роз’яснювати, відповідати на запитання.
Як повідомляв Укрінформ, у листопаді минулого року Міністерство оборони запустило проєкт рекрутингу до Збройних сил України.
21 листопада заступниця міністра оборони України Наталія Калмикова і співзасновник та СЕО Work.ua Артур Міхно підписали угоду про співпрацю в рамках проєкту «Рекрутинг».
13 листопада аналогічну угоду Міноборони підписало з організацією Lobby X. Рекрутери виконують роботу в інтересах армії безкоштовно.
Фото: ОП