Ельба розповів, що для нього було “величезним компліментом” бути обраним на головну роль у рекламній кампанії.
Бренд Calvin Klein обрав британського актора Ідріса Ельбу героєм своєї нової рекламної кампанії. Він привніс англійський стиль і елегантність. Про це пише Hype Beast.
Ельба представив колекцію чоловічого одягу на весну 2024 року – стильні та зручні базові речі для повсякденного носіння.
Зокрема, у кампанії з’являться такі речі весни 2024 року, як класичний плащ, куртка-сорочка з блискавкою з жатої бавовни, атласний бомбер і стильний костюм. Багато виробів виконані з бавовни, вовни і сатину, що надає їм вишуканого вигляду.
Ельба приєднався до довгого списку нещодавніх талантів Calvin Klein, до якого входять такі особистості, як FKA Twigs, Гейлі Бібер, Сон Хин Мін і багато інших.
“Я не хотів винаходити велосипед. Я хотів зніматися в класичній рекламі (Calvin Klein) і хотів бути просто Ідрісом, розумієте? Просто бути собою, а не намагатися бути моделлю, або якось особливо позувати”, – зізнався актор.
Нагадаємо, раніше вагітний чоловік став героєм рекламної кампанії Calvin Klein.