Наскільки реальний пробіг електромобіля відрізняється від паспортних показників показав порівняльний тест запасу ходу та витрат енергії сучасних електричних моделей.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Результати масштабного тесту оприлюднено на сайті Motor1. Випробування 11 моделей проходили на автомагістралі, що йде навколо Риму. Електрокари їздили доти, доки акумулятори не розрядилися майже повністю – зі 100% до 5%.
Виявилося, що навіть найсучасніші електромобілі не дотягують до офіційних показників по запасу ходу, коли справа доходить до реальної експлуатації. Усі моделі показали суттєве падіння. В середньому запас ходу електромобілів у реальних умовах на 29% нижчий, ніж заявляють автовиробники.
Запас ходу електромобілів у реальних умовах:
- Toyota bZ4X (батарея 64 кВт∙год): 249 км – заявлено 419 км (-40%)
- Lexus RZ (64 кВт∙год): 243 км – заявлено 406 км (-40%)
- Volkswagen ID.7 (77 кВт∙год): 400 км – заявлено 621 км (-36%)
- Lucid Air (112 кВт∙год) 571 км – заявлено 839 км (-32%)
- Fiat 600e (51 кВт∙год): 282 км – заявлено 409 км (-31%)
- Jeep Avenger (51 кВт∙год): 275 км – заявлено 401 км (-31%)
- Hyundai Ioniq 6 (74 кВт∙год): 476 км – заявлено 614 км (-22%)
- Tesla Model 3 (75 кВт∙год): 498 км – заявлено 629 км (-21%)
- BYD Seal (82,5 кВт∙год): 452 км – заявлено 570 км (-21%)
- Kia EV9 (96 кВт∙год): 448 км – заявлено 563 км (-20%)
- BMW i5 (81 кВт∙год): 489 км – заявлено 582 км (-16%)