На кордоні не все так добре, я того хотілося б
На кордоні не все так добре, я того хотілося б

На кордоні не все так добре, я того хотілося б

Попри відкриті кордони між Польщею та Україною, робочі групи двох країн продовжують опрацьовувати заходи щодо недопущення поновлення блокади кордону польськими перевізниками.

Про це на своїй сторінці у Facebook розповів заступник міністра Мінрозвитку громад, територій та інфраструктури України Сергій Деркач. Він після чергової онлайн-зустріч із заступником міністра інфраструктури Павлом Ганчаржем (Paweł Gancarz) так і написав: "Працюємо з польськими колегами для недопущення поновлення блокади кордону перевізниками".

Читайте також кордон

Як відомо, Міністерство інфраструктури Польщі має домовленості з протестувальниками до 1 березня. Щоб блокада не відновилась після цієї дати, пише Сергій Деркач, спільно ведемо предметну роботу.
Заступник очільника Мінрозвитку також проаналізував ситуацію і бачення ситуації в перспективі.


Отож, що насправді діється на кордоні:


олнлайн-черги, що сягали кількох тижнів, тепер рахуються у кілька днів, десь їх взагалі немає;
не всі розблоковані пункти пропуску працюють на повну потужність. А саме – "Рава-Руська – Гребенне" та "Краківець – Корчова" не дотягують і до 50% виконання меморандуму;
МАПП "Ягодин – Дорогуськ" не просто відновив пропускну здатність, але й покращив навіть ті показники, що були ще до блокади.

Водночас з цим з’явилася нова проблема – ветеринарна та фітосанітарна черги. До цієї групи вантажів, а це переважно агропродукція, Польща запровадила окремий контроль. Час очікування в онлайні на перетин кордону для таких вантажівок може сягати 20 днів.
На пункті пропуску "Нижанковичі – Мальховіце" після запуску пілоту без реєстрації в єЧерзі зменшилась кількість вантажівок, що щоденно перетинають кордон. Якщо раніше йшло близько 150 порожніх фур, то зараз – 70-80. Водії обирають інші пункти пропуску – там, де діє єЧерга. Для економіки ж важливо використовувати кожен пункт пропуску на повну потужність.

Тут головне щоб через пункти пропуску для завантажених машин через кордон переміщувалися вантажі, а не транспортний порожняк. Звичайно, на зменшення всіх черг впливає також сезонність, з цим і пов’язано зменшення вантажопотоку загалом.

Наступного тижня, пише Сергій Деркач, робочі групи будуть спільно працювати на кордоні, щоб знайти шляхи для покращення показників перетину кордону, а головне – мінімізації будь-яких черг.

Теги за темою
Новини фото
Джерело матеріала
loader
loader