На території Донеччини російські війська збудували 30-кілометрову лінію оборони з більш ніж двох тисяч залізничних вагонів, щоб завадити просуванню Збройних сил України.
Зведення «вагонної багатоніжки» почалось у липні 2023 року, для побудови могли використати вагони, вкрадені на тимчасово окупованих територіях, повідомили аналітики OSINT-спільноти DeepState.
Безперервна конструкція з товарних вагонів тягнеться по гілці від залізничного вокзалу в Оленівці до Волновахи та налічує близько 2100 вагонів різного типу.
«Це дуже специфічна інженерна споруда, ефективність якої оцінити складно. Задумка зрозуміла − перешкода для просування Сил оборони. ЇЇ цілком можна розглядати як окрему лінію оборони, адже пошкодити, зрушити чи підірвати 30-кілометрову масу металу вкрай важко, а рух техніки через таку заваду без пробиття коридору неможливий», − зазначили аналітики.
Як пише «Мілітарний», деякі відрізки залізничного шляху збудовані з високим земляним полотном (насипом, що розподіляє навантаження на ґрунт), тому така лінія оборони є повноцінним оборонним валом. Водночас такі труднощі для ЗСУ, створюють проблему і для росіян: їхня логістика на передові позиції може бути ускладнена через штучну перешкоду. Також цей бар’єр стоїть на заваді для маневрів.
Нагадаємо, на бахмутському напрямку росіяни зайняли лісовий масив південніше Богданівки, підібравшись впритул до хребта, на якому розташовується Часів Яр. Ворог розпочав нову хвилю наступальних дій, перегрупувавши свої сили. В хід йде піхота і техніка, яку окупанти накопичували, щоб продовжити розвивати свій попередній успіх.