Apple готує AI Tool, щоб конкурувати з GitHub Copilot від Microsoft
Apple готує AI Tool, щоб конкурувати з GitHub Copilot від Microsoft

Apple готує AI Tool, щоб конкурувати з GitHub Copilot від Microsoft

Одна зі сфер діяльності людини, яка ефективно автоматизується засобами штучного інтелекту – це розробка програмного забезпечення, і корпорація Microsoft шляхом активної співпраці з OpenAI вже пропонує розробникам програм профільний інструмент GitHub Copilot. Компанія Apple, за чутками, готує щось схоже.

Подібну інформацію розповсюджує Bloomberg із посиланням на традиційні обізнані джерела. Apple, за їхніми даними, протягом останніх 12 місяців працює над великим оновленням Xcode, яке додасть інструментарій для розробки програм під платформи Apple, що використовує можливості штучного інтелекту для прискорення написання програмного коду. Зараз компанія активно тестує відповідні функції всередині колективу власних розробників, але клієнтам Apple вони стануть доступними до кінця поточного року.

Новий інструментарій для розробників буде працювати за прикладом GitHub Copilot, передбачаючи потреби програмістів та пропонуючи автоматично дописати блок коду, використовуючи алгоритми великої мовної моделі. Це дозволить прискорити процес створення додатків та здешевити його шляхом автоматизації окремих етапів процесу.

Попутно Apple має намір використовувати штучний інтелект для первинного тестування та налагодження програмного забезпечення. Швидше за все, на червневій конференції для розробників WWDC пролунають одкровення Apple на цю тему. Перед штатними розробниками Apple керівництвом поставлено завдання підготувати до наступного оновлення iOS якнайбільше нових функцій, пов’язаних з використанням штучного інтелекту.

Профільні оновлення призначені для нових версій iOS, iPadOS та macOS, хоча прогрес у всіх цих напрямках не буде рівномірним, оскільки деякі нововведення будуть впроваджуватися протягом кількох наступних років. Компанія буде використовувати штучний інтелект для вдосконалення додатків користувача і пошукових функцій, а також фірмового голосового асистента Siri. Останній навчиться грамотно відповідати на досить складні питання, а служба технічної підтримки AppleCare активніше використовуватиме роботи для спілкування з клієнтами.

Джерело матеріала
loader
loader