Очільник Міносвіти України Оксен Лісовий при цьому вважає, що треба повернути якомога більше дітей до очного навчання. Зокрема там, де це можливо.
Як війна впливає на навчання учнів
Посадовець зазначив, що у звичайних українських школах дистанційне навчання, на жаль, не завжди забезпечує відповідну якість.
Україна пройшла міжнародне дослідження PISA, зробила це прямо під час активної фази війни, і ми бачимо в загальній динаміці падіння опанування навичок учнями,
– зауважив міністр.
І додав: якщо говорити про Україну, то на падіння навчальних результатів продовжує впливати війна.
Ми маємо освітні втрати, а саме – відставання загалом по країні учнів від того, що вони мають засвоїти на своєму етапі навчання. Втрати ми оцінюємо в середньому у півтора року,
– уточнив Лісовий.
І додав, що війна також спричинила освітні розриви. Так, помітною є різниця між якістю освіти в місті та в сільській місцевості.
Загалом по країні значне відставання учнів в читацьких навичках, як навичках розуміння та аналізу тексту. Ми маємо відставання в природничих дисциплінах і математиці. В селі ці відставання більші, ніж в містах,
– повідомив міністр освіти.
І додав, що МОН бачить і визнає ці проблеми, і вони потребують ряду політик для вирішення.
Раніше ми також повідомляли про те, що як повномасштабна війна в Україні загострила навчальні труднощі, які виникли у час пандемії коронавірусу.