/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F135%2Ff3c85e32a00ec0dac95eeb5c10022301.jpg)
В Україні з 1 березня подешевшають кілька груп електромобілів: кого це стосуватиметься
На початку 2024 року Верховна Рада прийняла закон №10321, який істотно змінить оподаткування деяких типів автомобілів, адже вони з 1 березня будуть позбавлені ПДВ. Цей закон вступає в силу з 1 березня 2024 року.Нагадаємо, що закон №10321 вносить зміни до Податкового кодексу, запроваджуючи пільги під час розмитнення окремих категорій транспорту. Після набуття чинності документ звільняє від ПДВ при розмитненні до 1 січня 2026 року наступні категорії автомобілів:На відміну від легкових електромобілів, ці дві категорії все ще обкладаються ПДВ у розмірі 20% через непорозуміння з кодами УКТ ЗЕД. В новому законі цей код уточнено.На думку аналітиків ринку, комерційний транспорт на електротязі має непогані перспективи на українському ринку. Інфраструктура у великих містах постійно покращується, а додаткові переваги у вигляді дозволу їздити смугами для громадського транспорту сприятимуть популярності серед служб доставки.Варто відзначити, що Закон №10321 в деякій мірі експериментальний, про що свідчить його тимчасовий статус: він звільняє від ПДВ окремі категорій транспорту при розмитненні лише до 1 січня 2026 року.Нагадаємо, як раніше повідомляв ATUOGEEK, Німеччина відміняє дотації на купівлю електричних вантажівок та електробусів.Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

