Про це він розповів на каналі «UKRAINE THE BEST».
«Він заснував новий стиль, який став надзвичайно популярним, і досі ця популярність триває. Це абстракціонізм, причому абстракціонізм у формі геометричній, оцей супрематизм так званий. Коли його штуркали, що треба щось малювати, у вас нічого не намальовано, він сказав, що щасливий, що лице його квадрата не збігається з жодним твором у світовому мистецтві. До такого ніхто не додумався, крім Малевича», - розповідає Дмитро Горбачов.
За його словами, «Чорний квадрат» – це ще й філософія, маніфест нового мистецтва, коли можна малювати безсюжетно, безпредметово, так, як малюють народні майстри, від яких Малевич багато взяв. Як зазначає мистецтвознавець, Малевич жив по селах до 18 років і, як сам писав, допомагав селянкам розмальовувати хати, а народне мистецтво орнаментальне, там немає сюжету, там є ритміка.
«І Малевич заснував теж новий напрямок – ритм. Тобто він керував ритмом свідомо, і це від нього перейняли художники 20 сторіччя. Бо раніше такої категорії не було у художників, тобто вони, мабуть, відчували якісь ритми, але про це і не говорили, та й не дуже повивалися коло цього. А Малевич став малювати так, як народні майстри: безпредметно, ритмічно, геометрично», - пояснює Дмитро Горбачов.
Як він зауважує, щоправда, Малевич ніколи не казав, що щось взяв від народного мистецтва, хоча й писав, що його перші художні вправи були від селян. До того ж, додає гість програми, Малевич дуже любив селян протягом всього свого життя, а от робітників не любив, цензура цього не зауважила, інакше йому перепало б.
Також Politeka писала про те, що Громов розповів про нові віяння у музиці в часи соцреалізму.