/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fa2f535ee9189b41baf478bc110c83c7a.jpg)
Побачите "сюрприз" у платіжках: "Нафтогаз" попередив українців
Постачальники послуг багаторазово нагадують, що правильність нарахувань у платіжках за спожитий газ багато в чому залежить від споживачів. Щоб не платити зайве, зокрема за газ, потрібно своєчасно передавати показники лічильника. Про це нагадали в "Нафтогазі".
Більшість українців є клієнтами компанії "Нафтогаз" і платять за єдиним тарифом – 7,96 гривні за кубометр. Не секрет, що часом побутові споживачі одержують рахунки із сумами, які не збігаються з фактичним споживанням. Щоб такого не траплялося, в компанії радять вчасно передавати покази лічильника.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F0844e9d9a1dcc9aca4ae279bbeaf595d.jpg)
Клієнти "Нафтогазу" мають передавати дані про споживання блакитного палива своєму оператору ГРМ щомісяця – з 28 по 5 число. Тобто, щоб отримати платіжки за лютий без "сюрпризів", передати покази потрібно до 5 березня включно.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F2c99d76daeb2a0d79c09c4df5d1ea621.jpg)
Споживачі, які не можуть передати дані через інтернет, можуть звертатися до контакт-центру:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Київстар);
- 093-300-2-888 (Lifecell).
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Нафтогаз" застеріг від біди з платіжками: що потрібно зробити, щоб уникнути проблем.

