За психологічною допомогою за останні два роки звернулося 9% українських користувачів месенджера «Вайбер». 22% опитаних впоралися з емоційним навантаженням самостійно, не залучаючи спеціалістів, а 39% опитаних не відчули потреби звертатися до фіхівців з ментального здоров’я. Про це свідчать підсумки опитування, проведеного серед понад 60 тисяч користувачів офіційного каналу месенджера «Вайбер» в Україні.
Для 11% послуги фахівців виявилися надто дорогими. Разом з цим, 6% респондентів висловили намір звернутися до фахівців у подальшому.
«Команда Rakuten Viber запитала українців, чи зверталися вони по психологічну допомогу з початку повномасштабного вторгнення. Понад 90% респондентів відповіли, що не вдавалися до послуг відповідних спеціалістів», — йдеться у повідомленні компанії.
Як інформував MediaSapiens, у межах національної кампанії з турботи про менталнье здоров'я «Як Ти?» розробили поради для гродян щодо здорового медіаспоживання під час війни. Фахівці радять для початку проаналізувати власний перелік джерел інформації та довіряти офіційним каналам влади та якісним медіа. Аналогічної перевірки потребують і соцмережі. Також закликають уникати шкідливого, забороненого контенту, який здатен «завдати медіатравми».
Нагадаємо, відповідно до підсумків опитування, проведеного Міжнародною організацією мігації в Україні, за час широкомасштабного вторгнення почуття тривоги стало постійним супутником мільйонів людей в Україні. Згідно з результатами опитування: 40% респондентів непокоїть втрата дому або страх його втратити; 15% — страх за безпеку та майбутнє дітей; 13% — втрата близьких; 10% — вигорання та страх за майбутнє; 9% — сварки з рідними; 7% — проблеми зі сном.
Фото: ілюстративне / Вайбер
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.