Не пройшла оплата: "Нафтогаз" показав, як вирішити поширену проблему
Не пройшла оплата: "Нафтогаз" показав, як вирішити поширену проблему

Не пройшла оплата: "Нафтогаз" показав, як вирішити поширену проблему

Заплатили за блакитне паливо, а оплата десь загубилася та не зарахувалася на особовий рахунок? Дуже поширена проблема серед споживачів, але її можна вирішити. Про це йдеться на офіційній facebook-сторінці "Нафтогазу".

Трапляються випадки, коли при оплаті рахунків за спожитий газ українці роблять помилку та кошти не зараховуються на особовий рахунок. Причин тому кілька, зокрема не вказаний особовий рахунок, немає даних у призначенні платежу чи допущені помилки в особовому рахунку.

Платіжка за газ. Фото: скрін youtube
Платіжка за газ. Фото: скрін youtube

Може здатися, що гроші втрачені, проте "Нафтогаз" поділився механізмом, який дає змогу повернути помилкову оплату.

"Якщо кошти необхідно повернути на картку, надішліть довідку з реквізитами банку, а щоб перенести гроші на вірний особовий рахунок - заяву про перенесення", - йдеться у повідомленні.

Оплата комуналки, скріншот: YouTube
Оплата комуналки, скріншот: YouTube

Що потрібно зробити:

  • написати заяву у довільній формі на повернення переплати;
  • додати копію паспорта та ідентифікаційного коду;
  • зробити чітке фото квитанції із банку з помилковою оплатою;
  • надіслати електронну пошту client@gas.ua або поштою за адресою: 25009, м. Кропивницький, вулиця Соборна, 1А, ТОВ "ДК "Нафтогаз України".
Теги за темою
Нафтогаз
Джерело матеріала
loader
loader