Рахунки за спожиту електроенергію можуть виявитися вищими, ніж фактичні показники лічильника, через недоцільну передачу даних. Таке перевищення може статися як через запізнення у передачі показань, так і через їх надання раніше або пізніше встановленого графіку. Про це повідомили у компанії-постачальнику електроенергії Yasno.
Енергетики пояснюють, що якщо показники лічильника надіслати раніше ніж за 2 дні до закінчення поточного місяця або пізніше за перші 3 дні наступного, може виникнути переплата.
Оператор системи розподілу (ОСР) приймає показання в ці дні, обчислює споживання за календарний місяць і передає ці дані. На основі цього електропостачальна компанія формує рахунок. Якщо дані лічильника передано раніше або пізніше, ОСР розраховує споживання за середньодобовим показником.
Додатково, відзначається, що розбіжності між цифрами у рахунку за електроенергію та показниками лічильника можуть виникати внаслідок несинхронізації даних. Це може статися у таких випадках:
- помилкове введення показань лічильника, які менші за попередні;
- під час контрольного зняття показань лічильника працівниками оператора системи розподілу зафіксовані дані, що відрізняються від тих, які ввів користувач;
- передані показники лічильника не враховуються через різницю даних, яка відображається у особистому кабінеті для розрахунку.
Також існує третій варіант неспівпадіння показників, коли встановлено автоматизовану систему комерційного обліку в лічильнику, яка передає дані про споживання 1-го числа місяця, що є основою для розрахунку вартості послуги.
Останні новини України:
Як повідомляла Politeka,Кабмін підвищив тариф на електроенергію для населення.
Також писала Politeka, українцям радять запасатися дровами вже зараз, у мережі відреагували.