Про це міністр внутрішніх справ Ігор Клименко повідомив у Телеграмі, передає Укрінформ.
“Вісім місяців тому ми запровадили єдиний номер для повідомлень про надзвичайні ситуації – 112. За цей час оператори служби опрацювали вже майже мільйон викликів громадян”, - зазначив Клименко.
За його словами, “сьогодні можемо впевнено сказати: лінія 112 – це про комфорт та доступність. Один виклик дає можливість звернутися одразу до декількох служб, це значно пришвидшує процес надання допомоги”.
“Фахівці лінії 112 володіють жестовою мовою і за цей час опрацювали близько 10 тисяч таких викликів. Також оператори володіють іноземними мовами”, - підкреслив очільник МВС.
“Впроваджуємо європейські стандарти та дбаємо про те, аби державні послуги були максимально ефективними та безперешкодними”, - додав Клименко.
Як повідомлялось, у липні 2023 року у Києві повноцінно запрацював єдиний телефонний номер для всіх надзвичайних ситуацій — служба 112.