Завод, пов'язаний зі "слугою народу" Куницьким, постачав до РФ та Криму зарядні станції
Завод, пов'язаний зі "слугою народу" Куницьким, постачав до РФ та Криму зарядні станції

Завод, пов'язаний зі "слугою народу" Куницьким, постачав до РФ та Криму зарядні станції

Одне з розслідувань українських журналістів розповідає, що підприємство з міста Харків у 2021 році розпочало партнерство з кримським бізнесменом, який на базі продукції з цього заводу збудував мережу заправних станцій на території півострова під егідою окупаційної влади.

Український завод Autoenterprise, який виготовляє зарядні станції для електрокарів у Харкові, пов'язаний з Олександром Куницьким, народним депутатом від партії "Слуга народу", постачав продукцію до Росії та окупованого Криму.

Про це стало відомо завдяки відео проекту "Радіо Свобода" під назвою "Схеми", яке вже доступне на YouTube.

Робоча станція в РФ, скріншот: "Схеми"
Робоча станція в РФ, скріншот: "Схеми"

З 2016 року, незважаючи на російське вторгнення, підприємство, як то кажуть у матеріалі, постачало продукцію до Росії. Відповідні товари надходили до державної структури "Россети".

Харківське підприємство розпочало партнерство з кримським бізнесменом у 2021 році. Він на базі продукції з цього заводу збудував мережу заправних станцій на території півострова під егідою окупаційної влади.

Маркування заводу "Autoenterprise", скріншот: YouTube
Маркування заводу "Autoenterprise", скріншот: YouTube

Автори розслідування документально відстежили обставини та весь шлях, яким зарядні станції українського виробництва опинялися на окупованому півострові з Харкова.

Журналісти навели докази, які ставлять під сумнів твердження керівництва Autoenterprise про те, що кінцеве призначення їхньої продукції їм не було відоме.

Маршрути поставок, скріншот: "Схеми"
Маршрути поставок, скріншот: "Схеми"

Вони проаналізували з десяток контрактів холдингу Autoenterprise. Журналісти верифікували відповідну документацію завдяки базі імпортно-експортних операцій ImportGenius та вашингтонському Центру оборонних досліджень.

Компанія "АЕ Фектори" з групи Autoenterprise займалася постачанням обладнання з Харкова до Росії. Продажі зафіксували у Липецьку, Воронежі, Балашиху, Білгороді, Краснодарі, Москві, Зеленодольську.

Пункт пропуску Слобожанське, скріншот: "Схеми"
Пункт пропуску Слобожанське, скріншот: "Схеми"

Обладнання з території України возили безпосередньо вантажівками до Білгородської області. Це відбувалося через Слобожанську митницю у Харківській області.

Компанія, як мовиться в розслідуванні, має віддалений доступ до власних зарядок, де б вони не були встановлені.

Чим займається харківський завод

Холдинг Autoenterprise виробляє та встановлює зарядні станції для електрокарів. Компанія також займається імпортом машин з-за кордону, службою таксі та каршерингом.

Харків'янин Дмитро Ніконов є офіційним власником групи компаній. Документи, які опинилися у журналістів, свідчать про те, що Куніцький був глибоко інтегрований у холдинг і працював на різних посадах у фірмах Autoenterprise.

Раніше повідомлялося, колишня дружина екснардепа Арістова розповіла про те, що їй довелося одружуватися: "У політиці у всіх є коханки".

Також, "Слуги народу" оформили свій завод за законами РФ і поїхали до Дубаї.

Теги за темою
Слуга народа
Джерело матеріала
loader
loader