Porsche тиждень тому анонсувала продуктивну версію свого електричного седана, що отримав назву Taycan Turbo GT. Це найпотужніший Taycan з піковою потужністю 1092 к.с. (815 кВт) та зі зменшеною на 72 кг спорядженою масою. Зараз він встановив рекорд на каліфорнійській трасі Laguna Seca.
У січні, одягнений у камуфляж Taycan Turbo GT проїхав 20,8-км трасу Nürburgring Nordschleife за 7:05.55, що на 18 секунд швидше, ніж найкращий час Tesla з її Model S Plaid (і на 26 секунд швидше, ніж Taycan Turbo S, який раніше був найшвидшим варіантом).
Taycan Turbo GT проїхав 3,6-км трасу Laguna Seca за 1:27.87, що є рекордом для серійних електромобілів на цьому треку, передає ArsTechnica.
Потужність складає 777 к.с. (580 кВт) у звичайному режимі, але може збільшуватися збільшується до 1092 к.с. на 10 секунд. Тут мала певний вплив програма Porsche для автоперегонів Formula E мала тут певний вплив: під час руху можна увімкнути «режим атаки», який збільшує потужність на додаткові 160 к.с. (120 кВт) для 10-секундних відтинків. Його можна було ввімкнути або вимкнути за допомогою пелюстки на кермі для зручності використання на трасі.
Серед змін під кузовом — новий задній привід, спільний для фейсліфтінгових Taycan. Але для Turbo GT встановлено новий імпульсний інвертор з карбіду кремнію, здатний працювати з напругою до 900 В, замість інвертора на 600 В у Taycan Turbo S. Двошвидкісна трансмісія також була модернізована, щоб впоратися з піковим крутним моментом Turbo GT у 1340 Нм.
Задля зменшення маси слід обрати Turbo GT з пакетом Weissach, названим на честь науково-дослідної бази Porsche поблизу Штутгарта, Німеччина. Для цього використовується вуглецеве волокно, яке замінює важчі елементи оздоблення, тонше скло і легша аудіосистема, а також відмова від автоматичного закриття заднього багажника, одного з двох портів зарядки й навіть задніх динаміків, щоб заощадити вищезгадані 72 кг.
Пакет Weissach також скорочує час розгону від 0 до 100 км/год від 2,2 секунди до 2,1 секунди й дає змогу розвивати максимальну швидкість 306 км/год замість 290 км/год.
Ціна Taycan Turbo GT 2025 року стартуватиме від 230 000 доларів, коли він з’явиться в автосалонах цього літа.