/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Faf830718ad274ff831751edcfaf54038.jpg)
Клієнти Monobank залишаються без грошей: доступ до рахунку закривають без попередження
Monobank без попередження закриває українцям доступ до рахунків та відмовляє в обслуговуванні без пояснення причин. Про це свідчить відгук колишнього клієнта на порталі "Мінфін".
Українець стверджує, що був клієнтом Monobank не один рік, але днями йому надіслали повідомлення про відмову в обслуговуванні. Разом з тим йому закрили доступ до рахунку, де залишалися гроші.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fc4c13b32af95921f3761db567b437e6e.jpg)
"Пізно ввечері просто надходить повідомлення про те, що мені просто відмовлено в обслуговуванні в односторонньому порядку. Причини не повідомляються. Просто раптово я перестав мати доступ до своїх грошей і можливості отримувати зарплату", - поскаржився клієнт.
Чоловік обурився, що йому навіть не повідомили причини такого рішення. Він додав, що нічого не порушував і не розуміє, чому його залишили без засобів для існування.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F4ea65c637a75c2e09310fddb06cb1e8f.jpg)
"Я закон не порушував і в праві отримувати послуги або хоча б нормальне ставлення і маю право дізнатися хоча б про причину такої раптової зміни ставлення до мене як до давнього клієнта", - написав чоловік.
Фахівці Monobank відреагували на скаргу українця та пообіцяли зв'язатись для уточнення всіх деталей.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ff393934b3f12b655b050ff4eb1b804ad.jpg)
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, діятиме лише до 1 квітня: клієнтів "Ощадбанку" попередили про важливі зміни.
