Професійна соцмережа LinkedIn, що належить Microsoft, налічує понад 1 млрд користувачів. Розробники платформи прагнуть збільшити час, який люди проводять у LinkedIn. Для цього вони мають намір інтегрувати до соцмережі гри.
Йдеться про головоломки на кшталт Wordle, яка стала дуже популярною в інтернеті. На початковому етапі користувачам LinkedIn стануть доступні три ігри: Queens, Inference та Crossclimb. Дослідники виявили в коді платформи згадування ігор і навіть опублікували в інтернеті кілька знімків, де демонструється інтерфейс головоломок.
Представник соцмережі підтвердив, що компанія працює над інтеграцією ігор, але коли саме вони стануть доступні користувачам, поки невідомо. «Ми експериментуємо з додаванням ігор-головоломок у LinkedIn, щоб користувачі могли розважитися, покращити стосунки та, сподіваюся, знайти нові можливості для спілкування. Залишайтеся з нами, щоб дізнатися більше», — наводить джерело слова представника LinkedIn. Він також додав, що на опублікованих в інтернеті знімках можна побачити інтерфейс ігор, але на момент їх запуску зовнішній вигляд головоломок може змінитися.
Ігри регулярно входять до числа найпопулярніших додатків на мобільних пристроях і ПК, як з погляду доходів, так і з погляду залучення аудиторії. Головоломки незмінно користуються великою популярністю і Wordle є доказом цього. Газета The New York Times придбала Wordle у 2022 році, а наприкінці минулого року оголосила, що кількість користувачів гри, як і раніше, вимірюється мільйонами людей. На цьому тлі не дивно, що розробники LinkedIn намагаються зробити свою платформу привабливішою за рахунок інтеграції ігор.