У "Київстарі" пояснили списання грошей за ненадані послуги
У "Київстарі" пояснили списання грошей за ненадані послуги

У "Київстарі" пояснили списання грошей за ненадані послуги

Українка поскаржилася на "Київстар" через списання грошей за послуги, які їй не надавалися. Мобільний оператор дав вичерпну відповідь на офіційній сторінці у соцмережі Facebook.

Клієнтка мобільного оператора "Київстар" заявила, що з її рахунку списали 50 гривень за інтернет у роумінгу. Все б нічого, але абонентка заявила, що гроші взяли ні за що, адже вона використовує сім-карту іншого оператора для серфінгу в інтернеті.

"Київстар". Фото: скрін youtube
"Київстар". Фото: скрін youtube

"З мене зняло 50 грн за мобільний інтернет у роумінгу. Як таке може бути, якщо в мене відключена ця функція на сімці Київстара??? І з моменту перетину кордону ні разу не включала мобільний інтернет від Київстар", - поскаржилася абонентка.

Мобільний телефон, скріншот: YouTube

Фахівці компанії відреагували на скаргу та заявили, що причиною списання засіб могли стати "специфічні налаштування смартфона". Абонентці порадили не лише відключати передачу даних, а й вибирати в налаштуваннях мережу 3G/2G.

"Деякі смартфони через свої специфічні налаштування в операційній системі виробника і особливостей реєстрації 4G можуть генерувати дата-трафік, навіть якщо ця послуга відключена в мобільному", - пояснили в компанії.

Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar
Скарга на "Київстар". Фото: скрін facebook.com/kyivstar

Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, з кожного абонента по 5%: у "Київстарі" анонсували підвищення тарифів.

Джерело матеріала
loader