УЗ та UAnimals напрацюють нові правила перевезення тварин після скандалу з військовим і його собакою
Зоозахисна організація UAnimals та Укрзалізниця разом напрацюють нові правила перевезення тварин у поїздах.
Про це йдеться на сторінках UAnimals у соцмережах.
Що передувало
Цього тижня у мережі з’явилася історія про нацгвардійця Валерія та його службового лабрадора Ермі, яким довелося їхати у тамбурі поїзда Інтерсіті з Києва до Чернігова. За правилами перевезення, собак, які вищі за 45 см в холці, можна перевозити в купе при умові викупу усіх місць цього купе. Але поїзди Інтерсіті не мають купе і великих собак саме в Інтерсіті не можна перевозити.
Цю історію опублікувала пасажирка Дарія Бронська, і суспільство збурилося, через те, що нацгвардієць не міг із собакою комфортно доїхати до Чернігова.
В Укрзалізниці тоді наголосили, що провідники діяли виключно за встановленими правилами, та все ж пішли на поступки військовому і дозволили їхати у тамбурі.
У Нацгвардії заявили, що військовий добровільно стояв у тамбурі, бо не хотів порушувати правила, а чекати купейного вагона, де можна їхати з лабрадором, не мав часу.
В Укрзалізниці зауважили, що такі правила діють не через умовну небезпеку для пасажирів, а через брак місця на пасажирських багажних місцях і дискомфорт для самих тварин.
UAnimals зустрілися із представниками Укрзалізниці
В UAnimals заявили, що їх позначили у дописах про цю історію понад тисячу разів. І найперше що зробили, це вирішили зустрітися зі представниками Укрзалізниці, щоб обговорити спільне бачення розв’язання схожих ситуацій у майбутньому.
Напрацювання нових правил
В UAnimals наголошують, що спільно з УЗ обговорять та оновлять деякі застарілі пункти правил проїзду в поїздах, щоб пасажири з тваринами мали більше доступу для комфортних поїздок.
– Організуємо соціальну кампанію, щоб закликати пасажирів без тварин людяніше ставитися до пасажирів із тваринами, – йдеться у заяві UAnimals.
Зоозахисники зауважують, що правил потрібно дотримуватись, але іноді реалії спонукають їх переглядати. І позитивним є те, що Укрзалізниця це підтримує.