Редакція Cosmopolitan повідомила про відновлення роботи їхнього сайту в Україні на чолі з шеф-редакторкою Юлією Николайчук. Компанія Hearst Magazines надала DP Media ліцензійні права на публікацію видання, управління вебсайтом та соціальними мережами, а також організацію публічних заходів медіа.
«Повернення в Україну таких брендів, як Cosmopolitan, є важливою подією як для читачів, так і для ринку. Бренд, який успішно працював в Україні як під час пандемії Covid, так і під час початку повномасштабної війни, готовий знову бути поруч зі своїми читачками в ці непрості часи, підтримувати їх у повсякденному житті, показувати нові можливості, надихати та піклуватися.
Cosmo — це все в одному. Це кар'єрний консультант, психолог, стиліст, секс-консультант, мотиватор і багато іншого. Це найкращий друг, який завжди поруч. І він знову тут для всіх нас», — прокоментувала Николайчук.
Українська редакція Cosmopolitan висвітлюватиме теми моди та краси, кар'єри, стосунків та ментального здоров’я, зберігаючи баланс між розважальною інформацією та контентом, що відповідає реаліям часу. Окрім цього, команда анонсувала публічні заходи, які сприятимуть особистому зростанню жінок.
Невдовзі також повідомлять про терміни виходу друкованої версії медіа.
У березні 2022 року медіагрупа Hearst Magazines ухвалила рішення припинити співпрацю з Росією. Президентка компанії Дебі Чирічелла заявила, що ескалація гуманітарної кризи та глибока стурбованість можливим ширшим впливом цієї кризи змусили компанію переоцінити її роль та її відповідальність як глобального бізнесу.
Колаж: Cosmopolitan
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.