Деякі споживачі можуть отримати некоректні платіжки за воду та каналізацію. Хто ризикує переплатити та що потрібно зробити, щоб уникнути подібних проблем, розповіли у "Київводоканалі".
Фахівці комунального підприємства заявили, що отримати платіжку із неправильними нарахуваннями можуть споживачі, які забули чи свідомо не передали показники квартирних лічильників.
У такому разі постачальник нараховує споживання за середнім значенням з огляду на попередні періоди. Якщо не передавати показники довгий час, то є ризик отримати й серйознішу проблему у вигляді неіснуючого боргу.
"Якщо ви забули чи не встигли передати показники вчасно, в цьому місяці нарахування буде здійснено за середніми показниками ваших лічильників за попередні періоди. Але якщо ви не передаватимете дані довгий час, це може призвести до невірних нарахувань", - йдеться у повідомленні.
У "Київводоканалі" нагадали, що показники лічильників слід передавати починаючи з 10 числа до останнього дня місяця.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, тарифний обман: водоканали змушували українців переплачувати за послуги.