Літаки - не те, чим здаються: розробник GTA San Andreas розкрив 20-річну таємницю
Літаки - не те, чим здаються: розробник GTA San Andreas розкрив 20-річну таємницю

Літаки - не те, чим здаються: розробник GTA San Andreas розкрив 20-річну таємницю

Один із головних розробників уже культової гри "GTA: San Andrea" Про Вермель несподівано розкрив таємницю "випадкових авіакатастроф", які цікавили геймерів довгих 20 років з моменту релізу гри.

На честь майбутнього 20-річчя San Andreas, колишній працівник Rockstar Про Вермель розпочав серію постів у своєму профілі X, де пояснює ті чи інші секрети проекту.

Раніше розробник уже розповів чому місяць у грі мав властивість збільшуватися від пострілів, а тепер розкрив ще один не менш цікавий секрет культових пригод Сі-Джея.

GTA: San Andreas, скріншот: YouTube
GTA: San Andreas, скріншот: YouTube

У San Andreas є такі собі містичні авіакатастрофи, з якими хоча б раз зіштовхувалася більшість гравців, особливо у місті Лас-Вентурас.

Вермель, який працював над цією частиною GTA як технічний директор, підтвердив, що ці авіакатастрофи були задумом розробників, але й є звичайним багом. Така дивна особливість з'явилася скоріше через технічні обмеження тодішнього "заліза".

GTA: San Andreas, скріншот: YouTube

Ідея розробників полягала в тому, щоб у поле зору гравця час від часу пролітали літаки. Для цього було створено код, який "сповнив" їх на певній відстані та прокладав маршрут. Зокрема, цей код мав на меті переконатись у відсутності перешкод на шляху літака ще перед його створенням, але це вимагало надто багато ресурсів від комп'ютера.

Публікація Вермеля, скріншот: X
Публікація Вермеля, скріншот: X

Тоді Вермель вирішив значно спростити алгоритм, у результаті код часто не виявляв "тонких" перешкод, на зразок ліхтарів, про які в результаті і розбивалися літаки.

Однак це не єдина причина катастроф. Як повідомив розробник, гра також час від часу "сповнила" літак без достатнього початкового імпульсу для підтримки висоти, змушуючи його опускатися нижче за попередньо розраховану траєкторію польоту, натикатися на перешкоду і, зрештою, вибухати.

Ще одна проблема виникала, коли об'єкти, з якими потенційно міг зіткнутися літальний апарат, завантажувалися вже після нього, тому код і не міг їх виявити, що знову призводило до авіакатастрофи.

Цікаво, що користувач X під ніком __silent_ повідомив, що знайшов ще одну помилку в нещодавно злитому коді гри, яка також призводить до цих катастроф. Як виявилося, Вермель був не в курсі про неї всі ці 20 років, тому не завжди навіть розробники знають усі секрети своїх дітищ.

Також, озброєні та дуже небезпечні: "стрілялка" з бойовими качечками підкорила серця геймерів.

Джерело матеріала
loader