Попри труднощі воєнного часу та тривале протистояння його викликам, українські бізнес-флагмани системно розвивають репутаційний менеджмент. 12 квітня 2024 року на майданчику Міжнародного форуму PRNext’24 провідні професіонали у сфері публічних комунікацій поділяться практичним досвідом та успішними кейсами з управління репутацією під постійним тиском довгострокових загроз.
Як вибудовувати діалог із суспільством і клієнтами, протидіяти гострим репутаційним викликам та сформувати стратегічно стійку репутацію, як системно взаємодіяти й успішно працювати з цільовими аудиторіями – своїми знахідками та напрацюваннями поділяться топменеджери флагманів вітчизняного бізнесу.
Практичний концентрат, відкритий діалог та професійна дискусія – під час тематичної панелі Міжнародного форуму PRNext’24 "Перевірка на антикрихкість (корпоративні кейси, обговорення змін порівняно з першим роком війни)".
Її учасниками стануть керівники великих компаній, які успішно долають виклики воєнного часу: Леонід Зябрев, керівник PR-підрозділу державного Ощадбанку; Юлія Новаченко, директор з комунікацій та маркетингу в EVO та Prom.ua; Оксана Панкіна, директорка з комунікацій IDS Ukraine; Анна Пригода, Head of Communications NIBULON та Ксенія Тюрікова, PR-директор компанії FAVBET.
"Кожна відповідальна компанія зараз працює без права на помилку, поєднуючи новітні технологічні рішення з високою як ніколи роллю професіоналізму й емпатії фахівців з репутаційного менеджменту. Стійка репутація бізнесу в нинішніх умовах — це здатність до миттєвої реакції на виклики у взаємодії з партнерами, в діалозі з суспільством, з гуманітарними партнерами для надання допомоги", – прокоментувала виклики репутаційного менеджменту Ксенія Тюрікова, PR-директор компанії FAVBET – генерального партнера цьогорічного форуму PRNext.
Модеруватиме панель Олена Дерев’янко — голова Оргкомітету форуму PRNext, віцепрезидент Української PR-Ліги і со-founder Агенції PR-Service. За її словами, досвід українських піарників і фахівців з репутаційного менеджменту в умовах війни створив ситуацію, за якої українська PR-індустрія вже не може шукати ефективний інструментарій або бенчмаркінг у світі, а, скоріше, здобула унікальні напрацювання, якими може ділитися зі світом.
"Саме тому ми обрали слоганом професійного форуму PRNext’24 "Forging Our Own Path" – "Торувати свій власний шлях"", – пояснила Олена Дерев’янко. Це стане ключовим елементом цьогорічного головного професійного заходу для піарників.
З повною програмою можна ознайомитися на офіційному сайті форуму PRNext’24, який вже понад два десятиліття позиціюється як головний професійний захід, де формується майбутнє української PR-індустрії.