На станціях метро з'явилися інформаційні стійки: навіщо вони потрібні
На станціях метро з'явилися інформаційні стійки: навіщо вони потрібні

На станціях метро з'явилися інформаційні стійки: навіщо вони потрібні

Нові інфостійки, що світяться, встановили на станціях метро, вони потрібні для оперативної комунікації пасажирів з довідковим центром підземки.

Пасажири можуть проконсультуватися тепер за допомогою цих стійок із різних питань, повідомляє КМДА з посиланням на КП "Київський метрополітен".

Зараз все найоперативніше в нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь щоб бути в курсі найважливішої інформації

Для отримання інформації про роботу підземки необхідно натиснути кнопку для виклику та дочекатися відповіді працівника центру.

Ось що можна дізнатися за допомогою інфостійок:

  • режим роботи станцій;
  • оплата проїзду;
  • укриття на станціях під час повітряної тривоги;
  • супровід маломобільних пасажирів;
  • перевезення багажу;
  • пільговий проїзд;
  • повідомлення про виявлення забутих/залишених речей;
  • звернення про виклик швидкої допомоги пасажиру;
  • виклик працівника станції чи поліції за позаштатної ситуації.

Крім того, на інформаційних стійках відображаються: схема ліній метрополітену, нумерація виходів зі станції, вид станції зовні, карта вулиць та інформація про курсуючий наземний транспорт.

Такі стійки вже є на платформах усіх станцій метрополітену, крім станцій "Гідропарк", "Лівобережна", "Чернігівська" та "Лісова". А на станціях "Дніпро" та "Дарниця" вони розташовані у вестибюлях.

Нагадаємо, нові отримані в Польщі вагони метро почали їздити "зеленою" гілкою.

Джерело матеріала
loader
loader