Нові інфостійки, що світяться, встановили на станціях метро, вони потрібні для оперативної комунікації пасажирів з довідковим центром підземки.
Пасажири можуть проконсультуватися тепер за допомогою цих стійок із різних питань, повідомляє КМДА з посиланням на КП "Київський метрополітен".
Зараз все найоперативніше в нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь щоб бути в курсі найважливішої інформації
Для отримання інформації про роботу підземки необхідно натиснути кнопку для виклику та дочекатися відповіді працівника центру.
Ось що можна дізнатися за допомогою інфостійок:
- режим роботи станцій;
- оплата проїзду;
- укриття на станціях під час повітряної тривоги;
- супровід маломобільних пасажирів;
- перевезення багажу;
- пільговий проїзд;
- повідомлення про виявлення забутих/залишених речей;
- звернення про виклик швидкої допомоги пасажиру;
- виклик працівника станції чи поліції за позаштатної ситуації.
Крім того, на інформаційних стійках відображаються: схема ліній метрополітену, нумерація виходів зі станції, вид станції зовні, карта вулиць та інформація про курсуючий наземний транспорт.
Такі стійки вже є на платформах усіх станцій метрополітену, крім станцій "Гідропарк", "Лівобережна", "Чернігівська" та "Лісова". А на станціях "Дніпро" та "Дарниця" вони розташовані у вестибюлях.
Нагадаємо, нові отримані в Польщі вагони метро почали їздити "зеленою" гілкою.