Зайві кубометри у платіжках: "Київводоканал" терміново звернувся до споживачів
Зайві кубометри у платіжках: "Київводоканал" терміново звернувся до споживачів

Зайві кубометри у платіжках: "Київводоканал" терміново звернувся до споживачів

Побутові споживачі нерідко скаржаться на зайві кубометри у платіжках за централізоване водопостачання. У "Київводоканалі" пояснили, звідки беруться незрозумілі цифри.

Фахівці комунального підприємства повідомили, що у платіжках з'явилася нова графа "небаланс", яка спровокувала хвилю обурення у споживачів. Багато хто впевнений, що водоканал таким чином приписує "зайві" куби.

Лічильники води. Фото: скрін youtube
Лічильники води. Фото: скрін youtube

Насправді "небаланс" це різниця між обсягом води, що зайшла до будинку, і тим обсягом, який сумарно показують квартирні лічильники мешканців будинку.

"Якщо сума показників квартирних лічильників менша, ніж той об'єм, що зайшов у будинок згідно з показниками загальнобудинкового лічильника, Київводоканал розподіляє додатковий об'єм пропорційно всім мешканцям будинку", - йдеться у повідомленні.

Платіжки за воду. Фото: скрін youtube
Платіжки за воду. Фото: скрін youtube

Серед причин виникнення "небалансу":

  • несвоєчасна чи неправильна передача показників квартирних лічильників;
  • втручання у роботу лічильників - магніти, самовільні врізання в будинкову мережу;
  • метрологічна похибка між загальнобудинковим та квартирним лічильником;
  • витік води, аварії чи споживання потреби будинку без обліку.

Так, якщо водоканал виявляє "небаланс", то плата за цей додатковий обсяг ділиться між усіма мешканцями будинку і таким чином у платіжках з'являються "зайві" суми.

Джерело матеріала
loader
loader