Клієнтка Монобанку поскаржилася на те, що в банку забрали кредитний ліміт, не попередивши про це. Через цю ситуацію людина, яка користується цим банком, не може користуватися кредитними грошима, що дуже "вдарило" по її гаманцю.
Відповідний відгук оприлюднили на сайті Мінфіну.
Монобанк залишив клієнтку без кредитного ліміту, хоча, як вона стверджує, кредитна історія в неї не має прострочення. Через це жінка не може користуватися грошима, що дуже сильно вдарило по її бюджету.
"Сьогодні без будь-якої причини, без попередження, забрали кредитний ліміт. Хоча кредитна історія – повністю ідеальна та без прострочення. Зверталася до служби підтримки, там не назвали причини зняття кредитного ліміту, і взагалі толку від них немає, тепер немає можливості користуватися коштами, і це сильно вдарило по фінансам. Мало того, що платила величезні відсотки, так ще й залишилася без грошей", – написала клієнтка Монобанку.
Представники банку поспішили відповісти на відгук жінки, зазначивши, що вони з’ясовують причини. Проте, вони пообіцяли вирішити це питання в майбутньому.
"Розуміємо, що ви мали інші очікування. Наш банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на встановлення кредитного ліміту. На жаль, зараз ми не можемо вам запропонувати кредитний ліміт. Це рішення – не остаточне, ліміт в майбутньому може встановитися, про що ми обов'язково повідомимо", – відповіли представники банку.
Як повідомляли раніше, клієнта Монобанку не захотіли обслуговувати після спроби придбати криптовалюту.
Як писав "Знай" раніше, як українцям за кордоном можна поповнити свою картку Монобанку.