/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fc2d7e82d6b48663289e3d25763ff1bb6.jpg)
Наступник Mazda6 став задньопривідним електричним седаном
Mazda отримала локальну версію під назвою EZ-6. Вона розроблена спільним підприємством Changan Mazda, елегантний седан випускається в чисто електричному і гібридному варіантах.
Mazda EZ-6 використовує мову дизайну Kodo, яку ми всі любимо, але з частково підсвіченою решіткою радіатора та висувними дверними ручками. Ми бачимо деякі риси Jaguar у задніх ліхтарях і, можливо, також у фарах. Над цією світловою смугою ззаду є активний спойлер, який ми не очікували побачити на седані.
Читайте також: Mazda представила новий кросовер CX-80
Mazda EZ-6 на 19-дюймових колісних дисках має великий панорамний скляний дах і безрамні двері. Звіти з Китаю свідчать про те, що електричний/гібридний седан заснований на Changan Shenlan SL03. Салон, здається, не має багато спільного з продуктами Mazda, що продаються в усьому світі, що пояснює орієнтування на китайський ринок.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F1dd916d7ad3627d2f935b74e5dab7797.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F7df0822f0e225258725f82f95abeb9a5.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fa15d886e905cf2c4152991d847b7e4f5.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff3270e156c1a17ad62604f823b25b42d.jpg)
До цих офіційних зображень додаються деякі попередні технічні характеристики. Mazda EZ-6 отримує задньопривідну установку як електрична модель. Він має ідеальний розподіл ваги 50:50 і багатоважільну задню підвіску. Невказаний акумулятор витримує 600 кілометрів запасу ходу відповідно до циклу випробувань легкових автомобілів у Китаї (CLTC). Плагін-гібрид може подолати 1000 кілометрів, перш ніж закінчиться пальне та сяде акумулятор.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F82e2e8483a9b54153a89fd47f1e56b76.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F20f7cc05ff05f4952aa01050a9f9aad3.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F8f1d2218cdef3fa20a19b6e49608aa91.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F138d9e928b8507a7d2e6ef108395e9df.jpg)
Що стосується розміру, то Mazda EZ-6 трохи більша, ніж попередня 6. Говорячи про це, Mazda вже виключила заміну 6, яку ми всі знаємо, на нове покоління на задньопривідній платформі компанії з рядними шестициліндровими двигунами. Наразі ця архітектура використовується чотирма позашляховиками: CX-60, CX-70, CX-80 і CX-90.
Що стосується EZ-6, то він надійде в продаж у Китаї після його публічного дебюту цього тижня на автосалоні в Пекіні. Електричний та гібридний седан середнього розміру навряд чи буде експортований на інші ринки.

