Україна повинна посилити атаки на залізничну мережу Росії — The Telegraph
Україна повинна посилити атаки на залізничну мережу Росії — The Telegraph

Україна повинна посилити атаки на залізничну мережу Росії — The Telegraph

Україна повинна посилити атаки на залізничну мережу Росії — The Telegraph

Замість того, щоб перешкоджати Україні вживати заходів проти законних військових об'єктів на території Росії, Захід повинен підтримувати такі дії.  

У той час як довгоочікувана американська військова допомога, нещодавно ухвалена Конгресом, починає надходити до Європи протягом наступних днів і тижнів, агресивна війна Росії зазнає змін, оскільки Київ збільшує кількість операцій всередині РФ. Це відбувається на тлі скорочення звичайних операцій, особливо наступальних.

Україна наполегливо працює над підривом російського потенціалу і, що дуже важливо, завдає удару по найболючішому місцю Москви — всередині її власних кордонів. Новина про те, що дві залізничні лінії в Росії були зруйновані, є яскравим прикладом еволюції стратегії, покликаної завдати болю одержимому безпекою Путіну і послабити здатність Москви вести війну, вважає The Telegraph.

Один потяг був підпалений в Оренбурзі, за 1100 кілометрів на схід від українського кордону, "невідомими особами" 28 квітня. Ще один потяг був знищений під час пожежі в російському місті Владикавказ, недалеко від кордону з Грузією, в ніч на 26 квітня. 

Газета зазначає, що Київ покладається на операції  в стилі часів Другої світової війни, щоб змінити ситуацію на полі бою — атакуючи залізничні мережі, інфраструктуру та енергетичні склади, прагнучи завдати шкоди тисячами ударів по все більш вразливих і незахищених критично важливих для Росії лініях постачання. Російська залізнична мережа була критично важливою для країни протягом всієї війни, оскільки Кремль часто покладається на потяги для переправлення десятків тисяч солдатів і величезної кількості артилерії та бронетехніки на фронт. 

"Оскільки Києву довелося боротися з екзистенційною невизначеністю щодо подальшого фінансування і допомоги з боку США, на додаток до відмови у наданні крилатих ракет дальньої дії Taurus німецького виробництва, ідеально призначених для знищення російської військової інфраструктури, не дивно, що Україна посилила свої атаки всередині російських кордонів — те, чого багато західних лідерів радили остерігатися, побоюючись потенційної російської відплати", — пише The Telegraph.

Однак ця обережність є недоречною. Кожного разу, коли Путін погрожував Заходу — як, наприклад, коли Британія оголосила про відправку основних бойових танків в Україну в січні минулого року — це завжди призводило до брязкання шаблями, а потім — до нічого. Замість того, щоб перешкоджати Києву вжити заходів проти законних військових об'єктів на території Росії, Захід повинен підтримувати такі дії, особливо якщо він все ще не готовий постачати зброю, яка суттєво вплине на обороноздатність України.

Якщо Україна справді хоче вдарити Росію в найболючіше місце, вона повинна посилити атаки на її залізничну мережу та інші ключові об'єкти інфраструктури, зазначає газета. Нафто- і газосховища також відкривають широкі можливості, і саме тому вони стали такими вдалими мішенями, хоча й викликають розчарування Вашингтона, який, як це не абсурдно, очевидно, боїться наслідків для світових енергетичних ринків.

Раніше науковий співробітник Королівського Об'єднаного інституту оборонних досліджень Майкл Кларк зазначав у газеті The Times, що залізниця — це елемент логістичної підготовки Росії до нового наступу навесні 2025 року. За останній рік Росія розпочала реалізацію програми будівництва залізниць, мета якої — з'єднати Крим через нові території з Донецьком і Ростовом-на-Дону.

Джерело матеріала
loader
loader