«Укрпошта» відреагувала на критику через продаж старих авто лайкою
«Укрпошта» відреагувала на критику через продаж старих авто лайкою

«Укрпошта» відреагувала на критику через продаж старих авто лайкою

«Укрпошта» в соцмережах заявила про розпродаж на аукціоні парк старих автомобілів. На продаж виставлені 531 маниш, здебільшого 1990-х та 2000-х років випуску. Під постом про продаж користувачі почали критикувати компанію за те, що вона не передала машини військовим. Після цього в компанії заявили, що «виставили на аукціон гниле гівно», бо віддати просто так не мають права. Пост розміщений на офіційному акаунті компанії на платформі X (Twitter), який не має спеціальної позначки, що підтверджує офіційний статус профілю, але посилання на нього розміщене на сайті «Укрпошти».

- Так, виставили гниле гівно на аукціон. Ні, не й*бнулись. Так, хотіли б віддати просто так тим, кому треба, але не маємо права. Продаємо старі автівки на Prozorro, бо цього вимагає закон, - йдеться у пості.   

Користувачі соцмережі здивувались стилю написання і під постом припустили, що smm-менеджер переплутав корпоративний акаунт із власним. Проте компанія це заперечила. Багато коментаторів розкритикували лексику, що вживалась у пості.

«Коли ми казали, що укрпошта має бути трохи сучаснішою, ми не це мали на увазі», «Таке враження, що тепер вважається виявом хорошого тону спілкуватись, як бидло. Скоро вже, мабуть, і президентський твітер почне так писати. Пробиваєте дно, Укрпошта», «Акаунт в заручниках в Костопольської касирки Укрпошти», - пишуть користувачі.

Користувачі обурились лексиці поста. Фото: https://twitter.com/ukrposhta/

Що за автомобілі

Зранку 30 квітня генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський заявив, що компанія виставила на платформі «Prozorro.Продажі» 531 авто, здебільшого 1990-х та 2000-х років випуску. Серед них автомобілі як іноземного виробництва, як-от Hyundai Sonata, Peugeot, Mazda, Citroen, Volkswagen, KIA, Daewoo, Skoda, Volvo, Mercedes Benz, так і виробництва росії та Білорусі: МАЗ, ГАЗ, УАЗ, ЗІЛ та інші.

Смілянський наголосив, що техніка може поповнити автопарк когось із колекціонерів або потрапити до волонтерів і після ремонту чи перезбірки кількох машин відправитися військовим.

Автомобілі будуть продавати лотами від 9 до 134 одиниць за регіональним критерієм, тобто лоти є по всій країні, та вартістю від 42 тисяч до 1,1 млн гривень за лот. Зібрані з аукціону кошти підуть на оновлення автопарку «Укрпошти», який компанія втрачає після обстрілів у прифронтових регіонах, додав Смілянський.

Директором із маркетингу «Укрпошти» є Максим Колесніков — ветеран російсько-української війни, який пережив полон. Перед тим, як стати військовим, він очолював відділи з маркетингу у великих торговельних та аптечних мережах. Він відповідає на коментарі обурених користувачів з особистого акаунта, з чого випливає, що йому відомо про пост із ненормативною лексикою на офіційному акаунті.

  • 22 квітня телеграм-канал “Відсіч” та журналіст Віталій Глагола звернули увагу на те, що  інтернет-магазин Епіцентр продає товари з символікою Повітрянодесантних військ Росії. Зокрема, кружки та килими для миші. На товарах було написано російською мовою “ВДВ”, “Россия” і “Никто кроме нас”. Також на товарах було зображено символіку Повітрянодесантних військ Росії, червоні зірки, ведмеді, блакитні берети та російські літаки. Після розголосу всі подібні товари були видалені. 
  • 21 квітня працівника підрозділу Департаменту стратегічних розслідувань, підполковника поліції Віталія Манасяна звільнили після скандалу в київському ресторані.  
Теги за темою
Скандал
Джерело матеріала
loader
loader