В "Укрпошті" пояснили свій пост-відповідь на критику через продаж старих автомобілів
В "Укрпошті" пояснили свій пост-відповідь на критику через продаж старих автомобілів

В "Укрпошті" пояснили свій пост-відповідь на критику через продаж старих автомобілів

Директор з маркетингу "Укрпошти" Максим Колесніков пояснив, що лайлива відповідь була ситуативним маркетингом. Компанія готова перепрошувати у разі "факапів", але не в цьому випадку. Про це він сказав в коментарі виданню "Бабель".

- Ми не "вʼяла риба", яка має приймати кожен раз будь-що. У нас є позиція: там де ми праві - ми праві. В Twitter (Х) люди матюкаються і це там абсолютна норма. Але люди чомусь звикли, що вони можуть матюкатися на чиюсь адресу, і ці люди мають це "хавать". Ми, до речі, ні на кого самі не лаялись, просто сказали, що ми не такі [...]. Ми можемо матюкатись в форматі "ми не йобнуті". Я не розумію, чому людей це так чіпляє? Вони хотіли, щоб ми сказали: "Так, ми йобнуті". Вибачте, такого не буде, коли ми праві, - сказав Колесніков.

Він вважає, виходячи з власного досвіду хейту в Twitter, що найгірша реакція - це сховатись і почати вибачатися.

  • Зранку 30 квітня генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський заявив, що компанія виставила на платформі «Prozorro.Продажі» 531 авто, здебільшого 1990-х та 2000-х років випуску. Серед них автомобілі як іноземного виробництва, як-от Hyundai Sonata, Peugeot, Mazda, Citroen, Volkswagen, KIA, Daewoo, Skoda, Volvo, Mercedes Benz, так і виробництва Росії та Білорусі: МАЗ, ГАЗ, УАЗ, ЗІЛ та інші.
  • Під постом про продаж користувачі почали критикувати компанію за те, що вона не передала машини військовим. Після цього у компанії заявили, що «виставили на аукціон гниле гівно», бо віддати просто так не мають права.
Теги за темою
Скандал
Джерело матеріала
loader
loader