Перехід на OLED в iPad – це те, над чим уже багато років працюють. Незважаючи на те, що ця технологія вимагає великих фінансових витрат, в Apple цей процес йде повільно. Ми пам’ятаємо далекі часи, коли випустили iPhone X, і однією з нових функцій стало використання OLED. Першим продуктом Apple, оснащеним панеллю з такими характеристиками, став годинник Apple Watch. Компанія з Купертіно зіштовхнулася з низкою труднощів, щоб привнести цю технологію в iPad Pro, але це очікування скоро закінчиться. У ланцюжку поставок було виявлено низку змін, що стосуються постачальників та проблеми, яку є OLED-панель в iPad Pro.
За даними Digitimest, виробництво OLED-панелі, якою буде оснащено iPad Pro, є чимось особливим і не схожим на інші звичайні панелі.
У них використовується гібридна підкладка, що поєднує у собі скляну підкладку та поліімідні матеріали. Вона поєднує в собі переваги гнучкого пластику OLED та жорсткої скляної підкладки. Apple застосувала технологію tandem two-stack, яка має на увазі укладання двох шарів OLED, що відрізняються високим коефіцієнтом заломлення, для з’єднання двох органічних шарів, що випромінюють світло панелі.
Панель iPhone відрізняється від панелі iPad у процесі виробництва. Хоча цей метод застосовується вже багато років, до нього були внесені корективи та рішення, завдяки яким iPad став пристроєм з одним із найкращих екранів, зроблених за останні роки.
На знак того, що Apple перевершила саму себе щодо якості своїх OLED-панелей, для iPhone 16 був доданий новий постачальник. Вони хочуть покращити процес постачання продукції, і цілком імовірно, що цей рух відбувся для того, щоб покращити OLED-панель iPad та дати другу спробу якості для iPhone.
В іншому звіті Digitimes компанія Novatek згадується як постачальник, який виконуватиме замовлення на інтегральні схеми для контролерів OLED-дисплеїв Apple. Хоча офіційно у списку постачальників Купертіно компанія не значиться, кажуть, що існує невелика затримка між внутрішніми звітами про замовлення та оновлення у публічному списку постачальників.
Apple не покладається на одну компанію у розробці та виробництві своїх продуктів та комплектуючих. Компанія здобула уроки з дуже важких подій, таких як пандемія і той факт, що вона змогла зробити і поширити свій флагманський пристрій, незважаючи на труднощі, які вона спричинила. Через деякий час після тих подій Apple продовжує змінювати та вдосконалювати свої процеси, навіть якщо це пов’язано зі змінами та коригуваннями з боку як нових, так і старих постачальників.