Поки не пройшла оплата, клієнт цього не знає: Monobank приголомшив "прихованою" комісією
Поки не пройшла оплата, клієнт цього не знає: Monobank приголомшив "прихованою" комісією

Поки не пройшла оплата, клієнт цього не знає: Monobank приголомшив "прихованою" комісією

Українець зіткнувся з "прихованою" комісією від Monobank, про яку він дізнався лише після проведення оплати. Про це він розповів у своєму відгуку на порталі "Мінфін".

Клієнт Monobank заявив, що був змушений заплатити велику комісію за проведення оплати через Google Pay за рахунок кредитних коштів. Він зазначив, що тарифи в такому разі мають бути як при оплаті через касовий термінал, але виявилося, що банк має інші правила.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

"Оплата через Google Pay навіть у рахунок кредитних коштів провадиться без комісії. Прирівнюється до оплати через касовий термінал у магазині. Монобанк взяв комісію 4116.20 грн", - поділився українець.

Чоловік запевнив, що як клієнт раніше і не підозрював, що банк може брати комісію за подібні операції.

"Поки не пройшла оплата клієнт цього не знає. Дізнається вже по факту у виписці", - констатував клієнт.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

Фахівці Monobank ідентифікували клієнта та заявили, що у його випадки він проводив оплату за купівлю облігацій поза додатком. За такі транзакції передбачено комісію 4% від суми купівлі.

"Під цей МСС підлягають різноманітні ігрові організації, купівля облігацій та дорогоцінних металів. Такі умови присвоєння МСС застосовуються до всіх торгових точок", - відповіли у банку.

"Прихована" комісія від Monobank. Фото: скрін Мінфін
"Прихована" комісія від Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, як повернути гроші, якщо відправили помилковий переказ: Monobank дав пораду.

Джерело матеріала
loader