Українці не гребують російським ютуб – дослідження
Українці не гребують російським ютуб – дослідження

Українці не гребують російським ютуб – дослідження

Українці не гребують російським ютуб – дослідження

Найбільше російські канали дивляться наші чоловіки та діти.  

До повномасштабного вторгнення Росії в Україну частка українських глядачів російських ютуб каналів досягала 14%. Відтоді частка глядачів з України зменшилась вдвічі — до 7%. Про це повідомив аналітичний центр міжнародної агенції з працевлаштування Gremi Personal з посиланням на аналітику YouTube.

«Серед аналізованих каналів до та після повномасштабного вторгнення основними глядачами російських блогерів є чоловіки, які суттєво переважають за часткою жінок. Щодо вікової категорії глядачів, то у переважній більшості ядро складає 25 -34 роки, далі іде 18 -24 роки і вже потім 35-44 роки. Можемо припустити, що в першу чергу російських блогерів дивиться молода економічно активна аудиторія чоловіків, далі ідуть юнаки, і вже потім зрілі чоловіки», - йдеться у висновку дослідження.

Скільки українців дивляться російський ютуб?

Аналітики склали список найвідоміших російських каналів, визначили середню кількість переглядів за останні 10 відео по кожному каналу. Виявилось, що найбільше російського контенту дивляться діти (Влад А4 — 694 400 глядачів з України), далі йдуть дорослі, що дивляться інтерв’ю (Дудь — 434 000), і вже потім автомобілісти шанувальники Дубровского (334 800).

“В українському просторі існує пробоїна у 7%, через яку протікає російський світ. Основна вікова група глядачів аналізованих російських каналів — переважно чоловіки 25-34 років. Діти також є неочевидною вразливою віковою групою, які дивляться російськомовний контент у великому обсязі. Що тільки вартий російський серіал «Слово пацана», знання про який пройшло крізь усі вікові групи”, — каже Євген Кіріченко, засновник Gremi Personal.

Аналітики звертають увагу, що за два роки з України виїхало кілька мільйонів українців, які наразі знаходяться за її межами, тобто їх перегляди не враховані у дослідженні. Отже невідому, яку частку глядачів вони складали до лютого 2022 року і що дивляться зараз.

Gremi Personal — міжнародне агентство із працевлаштування, що існує на ринку вже 14 років.

 

Джерело матеріала
loader