Про це із посиланням на Китайську асоціацію легкових автомобілів (CPCA) повідомляє Reuters, передає Укрінформ.
За даними CPCA, за перших чотири місяці експорт китайських повністю електричних і гібридних авто до Бразилії зріс у 13 разів порівняно з аналогічним періодом минулого року й у квітні сягнув понад 40 тисяч одиниць, зробивши цю країну найбільшим експортним ринком другий місяць поспіль.
Різке зростання експорту до Бразилії, яка ще у січні була на десятому місці для китайських автовиробників, відбувається напередодні запланованого бразильським урядом на липень підвищення мит на імпорт електро- й гібридних авто, що має на меті стимулювати місцеве автовиробництво.
Окрім різкого збільшення поставок готових автомобілів до Бразилії, кілька китайських автовиробників активно інвестують у місцеве виробництво. Зокрема, автогігант BYD почав будівництво автозаводу, який планується ввести в експлуатацію до кінця року або на початку 2025-го, а Great Wall Motor заявила, що її бразильське підприємство почне випуск авто вже цього місяця.
У квітні Бразилія також стала другим за обсягом напрямком експорту всіх китайських автомобілів, поступаючись лише Росії. У CPCA очікують, що Росія, яка перебуває під західними санкціями, і надалі залишиться ринком №1 для експорту автомобілів із КНР.
Водночас, як свідчать дані, найбільше падіння китайського автомобільного експорту у січні - квітні зафіксоване в Європі, де різко зменшилися поставки до Іспанії, Франції, Нідерландів та Норвегії. У CPCA переконані, що причиною цього стало антисубсидійне розслідування ЄС щодо китайських автомобілів.
За перших чотири місяці року найбільше зростання експорту китайських автомобілів відбулось до Росії, на 23% до понад 268,8 тисячі одиниць, та Мексики і Бразилії, поставки куди підскочили на 27% і 536% відповідно - до 148,7 тисячі та 106,4 тисячі авто.
Як повідомляв Укрінформ, Honda Motor Co. плануєзбільшити інвестиції у технології електромобілів до приблизно 10 трильйонів єн ($65 мільярдів) протягом десяти років.
Фото із сайту cionews.co.in