Міжнародний відеопродакшн AMO Pictures опублікував результати свого дослідження «Індустрія у фокусі: гроші за кадром»
Міжнародний відеопродакшн AMO Pictures опублікував результати свого дослідження «Індустрія у фокусі: гроші за кадром»

Міжнародний відеопродакшн AMO Pictures опублікував результати свого дослідження «Індустрія у фокусі: гроші за кадром»

Дослідження стосується зокрема середнього рівня зарплат у діджиталі, кіносеріальному виробництві, рекламі та маркетингу, а також на ТБ.

18% учасників дослідження, яке провів міжнародний відеопродакшн AMO Pictures, повідомили, що після початку російського повномасштабного вторгнення в Україну втратили роботу. Разом із цим більшість респондентів (40%) сказали, що їхній дохід залишається стабільним. Такими є результати дослідження «Індустрія у фокусі: гроші за кадром», яке стосується зокрема середнього рівня зарплат у діджиталі, кіносеріальному виробництві, рекламі та маркетингу, а також на ТБ.

Ще 10% учасників дослідження зазначили, що втратили більше половини своїх попередніх заробітків. 13% заявили про зменшення своїх прибутків на 25-50%, дохід ще 11% зменшився на 15-25%, а 8% сказали, що їхні доходи зменшились не більше ніж на 15%.

У дослідженні взяли участь 476 респондентів (64% — чоловіки, 36% — жінки), середній вік яких — від 25 до 38 років. Більшість учасників (92%, з них 86% — з Києва) — з України, 7% — з країн Євросоюзу та 1% — з інших країн. Серед тих, хто відповів на запитання дослідників, 38% працюють у сфері кіно- і телевиробництва, 26% — у діджиталі, 24% — у рекламі та маркетингу, 12% — на телебаченні та у медіахолдингах. Загалом авторам дослідження вдалося охопити дані, які стосуються 30 професій.

Більшість респондентів (42%) співпрацюють як ФОПи або за контрактом. 26% учасників опитування сказали, що їхні працедавці не надають жодних бенефітів; 21% відповіли, що можуть користуватися робочою технікою, а також що їхні працедавці сплачують за них всі податки; 18% повідомили, що мають оплачувані лікарняні, а 13% — медичне страхування.

Серед респондентів більшість (42%) отримують щомісячну ставку, 34% — ставку за виконаний проєкт, 16% — гонорар за зміну і 8% — гонорар за годину. З усіх учасників опитування 50% отримують зарплату в гривнях, 43% — у доларах. 66% мають, окрім основного місця роботи, додатковий дохід.

Середній дохід у діджиталі (YouTube, Metaб TikTok, Snapchat) — 1200 доларів, у кіносеріальному виробництві — 1100 доларів, у рекламі — 1000 доларів, на ТБ — 700 доларів. Дослідники виявили, що в усіх сферах зарплата зростає разом зі збільшенням досвіду роботи, в результаті чого різниця в оплаті може сягати 1000%.

77% респондентів (366 осіб) висловили незадоволення своїми доходами та умовами праці на ринку. Загалом вони назвали понад 456 проблем індустрії, з яких частіше вказували на низькі зарплати, демпінг, відсутність профспілок, контроль ринку, брак проєктів тощо.

Автори дослідження висловили сподівання, що виявлені ними дані сприятимуть створенню більш справедливих і конкурентоспроможних умов праці для всіх учасників галузі.

Читайте також:

  • Мінфін запустив дашборд для аналізу зарплат держслужбовців
  • Мультимедійна платформа іномовлення оприлюднила дані про свої зарплати
  • Уряд вніс зміни до постанови про умови оплати праці журналістів державних і комунальних медіа
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
дослідження Зарплата
Джерело матеріала
loader
loader