/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F0869a228b09c413d21cd4d7cbfcf7cce.png)
У Міноборони прокоментували збої в роботі електронної черги до ТЦК: Вивчаємо кожен випадок
Про це речник Міноборони Дмитро Лазуткін повідомив в ефірі телемарафону "Єдині новини", коментуючи випадки у Києві, коли електронна черга не працювала, передає кореспондент Укрінформу.
"Кожен випадок вивчається. Зв'язуємося з територіальними центрами комплектування, і відповідна робота проводиться для того, щоб допомогти, якщо виникають якісь технічні проблеми", - сказав Лазуткін.
Він наголосив, що електронна черга має передусім полегшити роботу територіальних центрів комплектування.
"Це все має застосовуватися і, відповідно, працювати для людей, які хочуть уточнити свої дані в ТЦК і СП", - додав речник МОУ.
Він також нагадав, що поки що електронна черга працює у тестовому режимі.
Як повідомляв Укрінформ, на сьогодні через мобільний застосунок "Резерв+" оновили свої персональні данімайже 1 мільйон 170 тисяч військовозобов'язаних.
Фото: Міноборони

